مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی گفت: امسال آب دو هزار و ۴۶۷ واحد مسکن مهر استان آذربایجان‌غربی توسط این شرکت تامین می‌شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۱۴۸
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رسول اکبری با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده امسال شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان‌ غربی اظهار داشت: امسال آب دو هزار و 467 واحد و سال آینده دو هزار و 782 واحد از مساکن مهر استان آذربایجان‌غربی توسط این شرکت تامین می‌شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌ غربی گفت: علاوه بر آن واگذاری انشعاب آب به تعداد دو هزار و 730 و انشعاب فاضلاب به تعداد چهار هزار و 500 فقره نیز در سراسر استان انجام می‌شود.

وی از بهسازی و بازسازی تاسیسات منابع آب در آذربایجان‌غربی خبر داد و تصریح کرد: امسال با هدف افزایش راندمان تاسیسات، بهسازی چاه، بازسازی و ارتقاء تصفیه‌خانه آب و ایستگاه پمپاژ انجام می‌شود.

اکبری افزود: هم‌اکنون 267 حلقه چاه در استان موجود است که از سال 95 تا سال 99 همه ساله 15 چاه مورد بهسازی قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان آذربایجان‌غربی بیان کرد: با اجرای بهسازی 15 حلقه از چاه‌ها، میزان اثربخشی و صرفه‌جویی آب در سال به هشت هزار میلیون ریال می‌رسد.

اکبری با اشاره به برون‌سپاری فعالیت‌های آب اظهار داشت: از مزایای آن می‌توان به افزایش کیفیت خدمات‌رسانی، کاهش هزینه‌های بهره‌برداری، چابک‌سازی شرکت و استفاده از توان فنی بخش خصوصی اشاره کرد.

ارسال نظرات