امام جمعه موقت دره شهر گفت: کلید فتوحات انقلاب مرهون رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و تلاشهای جهادگونه سربازان گمنامی است که در عرصه های گوناگون راه را بر فعالیتهای خرابکارانه دشمن بسته نگه داشته اند.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۴۰
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ به نقل از سیمره خبر ، حجت الاسلام"عبداله شمسی" امام جمعه موقت دره شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک ولادت امام عصر (عج) و سالروز آزادسازی خرمشهرگفت: این ایام یادآور رشادت و شهادتهای بی پایان سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی اظهار کرد: این عزیزان برای رسیدن به این مرتبه همانند هسته اصلی نهضت رهبران و مصلحان الهی مسیری سخت و آغشته به دشواریها را پشت سر گذاشته اند.

شمسی با بیان اینکه سرباز مهدی(عج)بودن بدون وفاداری میسر نیست، افزود: اطاعت عملی از ولایت در هر برهه از زمان از کلیدی ترین ویژگی سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی تصریح کرد: عزت، سربلندی، اقتدار و کلید فتوحات انقلاب مرهون رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و تلاشهای جهادگونه سربازان گمنامی است که در عرصه های گوناگون راه را بر فعالیتهای خرابکارانه دشمن بسته نگه داشته اند.

خطیب نماز جمعه دره شهر یادآورشد: این مسئله زمانی اهمیت دارد که مشاهده میکنیم سرویسهای اطلاعاتی کشورهای بزرگ آمریکایی و اروپایی به راحتی در مقابل گروهکهای تروریستی عاجز و به چالش کشیده می شوند.

وی امنیت پایدار جمهوری اسلامی در مرزها و فرامرزها را مرهون تلاشهای این سربازان گمنام دانست و افزود: امروز اگرفرزند این جامعه در امنیت کامل به فعالیتهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی می پردازد، مرهون تلاشهای گمنامانه این عزیزان است.

شمسی تصریح کرد: حفاظت حراست از مرزهای امنیتی، تامین امنیت جمعیت میلیونی زائران اربعین، تامین امنیت انتخابات، برخورد با عوامل نفوذی و...را از تلاشهای خالصانه این عزیزان می توان برشمرد.

امام جمعه موقت دره شهر خاطرنشان کرد: باید این تلاشها در سایه تبعیت محض از ولایت برای همه اقشار بویژه جوانان ترسیم شود.


ارسال نظرات