خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: باید برای محقق شدن اقتصاد مقاومتی، شورایی با این عنوان در شهرستان‌های مختلف استان تشکیل شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۲۵
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های این هفته این شهرستان با اشاره به حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: این روز یک روز فراموش نشدنی و فتحی بزرگ است و طی آن در عملیات الی بیت‌المقدس رزمندگان ما توانستند در طول 23 روز به میزان 5 هزار کیلومتر مربع از خاک کشورمان را از بعثی‌ها پاک کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی از شهر‌ها و مناطق از جمله جاده اهواز – خرمشهر، هویزه و پادگان حمید و روستاهای زیادی در این عملیات آزاد شدند افزود: با این عملیات‌ها و نبرد‌ها در سوم خرداد هدف اصلی که آزادسازی خرمشهر بود محقق شد و در طی آن نزدیک به 20 هزار از نیروهای بعثی اسیر شدند و از این رو این آزادسازی به معجزه شباهت داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه با اشاره به حج امسال و شرایط آن خاطرنشان کرد: جا دارد از تمام مسؤولان سازمان حج و زیارت کشور که برای تامین امنیت جهت اعزام زائران زحمت کشیده‌اند تشکر کنیم ولی این سعودی‌ها بودند که حاضر به دادن تعهد برای تامین امنیت حجاج نبودند و دست به کارشکنی زدند.

موسوی‌جزایری با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی باید جدی گرفته شود تا به اقدام و عمل نزدیک شویم تصریح کرد: باید در تمام شهرستان‌های استان خوزستان شورایی برای محقق شدن این امر با حضور مسؤولانی همانند امام جمعه، کمیته امداد، سازمان فنی و حرفه‌ای و دیگر مدیران راه‌اندازی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها