خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: پرداخت حقوق‌های چند ده میلیونی پاشیدن نمک بر زخم مستضعفان است.
کد خبر: ۸۶۷۹۹۰۴
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماهشهر، حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، اظهار کرد: شادی‌های این مناسبت بزرگ باید در کنار معرفت مقام امام عصر (عج) که حی زنده مفترض‌الطاعه است باید باشد.

وی ادامه داد: شب نیمه شعبان برترین‌ شب‌ها پس از لیالی قدر است و شب‌زنده‌داری و احیا در این شب باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

خطیب جمعه شهر چمران با بیان اینکه روز ولادت امام عصر (عج) روز جهانی مستضعفان نام‌گذاری شده، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی حمایت از تمام مستضعفان جهان را تکلیف شرعی و اخلاقی خود می‌داند.

هاشمی به پرداخت حقوق‌های چندین میلیونی اشاره کرد و افزود: باید به مستضعفان داخل کشور نیز که ولی نعمت این انقلاب هستند، نگاه ویژه داشت و پرداخت حقوق‌های میلیونی که این روزها از آن بحث می‌شود پاشیدن نمک بر زخم مستضعفان است.

وی همچنین با بیان اینکه نیمه شعبان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) نیز نام دارد، اظهار کرد: بسیاری از توطئه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی توسط وزارت اطلاعات در نطفه خفه شده‌اند.

امام جمعه شهر چمران ادامه داد: یکی از سدهای مستحکم جلوگیری از نفوذ مطرح شده توسط رهبر معظم انقلاب وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) است که دیوار و سد آهنینی بر مرزهای فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور زده‌اند.

هاشمی با بیان اینکه استکبار معنای سربازان گمنام امام زمان (عج) را نخواهد فهمید، گفت: وزارت اطلاعات مادر دلسوز تمام وزارتخانه‌ها است که بدون هیچ توقعی با تمام وجود خود را برای آنها فدا کرده است.

وی در فراز دیگری از خطبه‌ها به نشست و برخاست فائزه هاشمی با بهاییان اشاره کرد و افزود: نشستن با فرقه‌ای که تاریخ کوتاهش پر از تجاوز، غارت و خیانت است غیر از خیانت به ملت نام دیگری ندارد.

خطیب جمعه شهر چمران اضافه کرد: نباید اجازه داد یک خانم معلوم‌الحال که شناسنامه‌ای پر از توطئه علیه نظام دارد به این راحتی پا بر مقدسات و آرمان‌های ستم‌دیده از این فرقه ضاله بگذارد، بلکه قوه قضاییه با اقتدار و قاطعیت برخورد کند.

هاشمی همچنین به فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: اقتدار امروز ما مدیون فتوحاتی همچون فتح خرمشهر است که اجازه نداد یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن بماند.

وی تصریح کرد: به فضل پروردگار با حفظ روحیه ایثارگری و شهادت، شاهد اقتدار خط مقاومت و فتح خرمشهرهای عراق و سوریه باشیم.

امام جمعه شهر چمران در بخش دیگری از خطبه‌ها به تصمیم برای واگذاری بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به بخش خصوصی اشاره کرد و با انتقاد شدید از این موضوع، گفت: رویه فعلی این بیمارستان باید به نفع مردم مستضعف تعدیل و جهت‌دهی شود.

هاشمی متذکر شد: اگر این اتفاق بد یعنی خصوصی‌سازی بیمارستان صنایع بیفتد تعدیل نیروها و تضعیف روند درمان، بردن سودهای بیمارستان به خارج از منطقه و از دست دادن اختیار برای خدمت‌رسانی بهتر را در پی خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه این بیمارستان باید برای خدمت‌رسانی به عموم مردم تحویل وزارت بهداشت شود، اضافه کرد: کسانی که امروز در این باره سکوت کرده‌اند باید فرداها پاسخگوی خداوند و مردم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها