مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

اوج همدلی ملت ایران در سوم خرداد رقم خورد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در نشست ستاد بزرگداشت سوم خرداد این سپاه با اشاره به اینکه اوج هنر مردم ایران در سوم خرداد سال 61 بود که آزادسازی خرمشهر رقم خورد، گفت: وقتی پای امنیت کشور به میان آمد، ملت عاشق ولایت با همه وجود به میدان آمدند.
کد خبر: ۸۶۷۹۸۰۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی با تأکید بر زنده نگه‌داشتن روز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: رزمندگان با جانفشانی و ایثار در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدند و همه ما قدردان آنها هستیم و برای حفظ و حراست از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی همه باید تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر؛ فتح ارزش‌های اسلامی بود که رزمندگان با ایثار توانستند به آن دست پیدا کنند بنابراین لازم است که همه مسئولان و اقشار مختلف مردم در برنامه های حماسه سوم خرداد در سطح شهرستان همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بدون شک آنچه موجب پیروزی رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر شد ایمان به مکتب و عشق و علاقه به میهن اسلامی و تبعیت از فرامین امام خمینی(ره) بوده است.

حجت الاسلام احمدی، با تاکید به نقش امام راحل در این پیروزی بزرگ، یادآوری کرد: ابرقدرت ها در برافروختن آتش جنگ به دنبال خاموش كردن شعله فروزان انقلاب اسلامي بودند، ولی این انقلاب در سايه رهبري حكيمانه امام راحل و مقاومت مردم تثبيت شده و به عنوان الگويي رهايي بخش براي نهضت هاي آزادي بخش جهان درآمد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، همبستگي ملي، دفاع جانانه و صادقانه از ولايت و رهبري و عمل به تكليف را از علت های آزادسازي خرمشهر برشمرد و ادامه داد: ملت ایران باید همیشه قدردان خون شهدا باشند چراکه امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی های آن ها هستیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار