خبرهای داغ:
سردار مرتضوی در مراسم صبحگاه اردوی صحرایی مدافعان حرم :

امروز روز فتح دروازه های مسجد الاقصی است

سردار سید حسن مرتضوی فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در مراسم صبحگاه اردوی صحرایی مدافعان حرم گفت : امروز شرایطی فراهم شده است که نظام سلطه مجبور به عقب نشینی های پیاپی است .
کد خبر: ۸۶۷۹۷۹۹
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مرتضوی گفت: امروز روز دفاع نیست بلکه امروز روز عقب راندن دشمن تا فتح دروازه های مسجدالاقصی است واین افتخار در طول تاریخ و در طول حیات اسلام برای این نسل از انقلاب اسلامی فراهم می شود .

مرتضوی افزود : بی شک امروز نظام مقدس اسلامی ، قدرتمند ترین نظام مستقل در سطح جهان است ؛ نظامی که به هیچ ابر قدرتی وابسته نیست و در سایه توکل به خداوند سبحان ، توسل به ائمه اطهار و تحت توجهات ویژه امام زمان (عج) و همواره مورد عنایت شهدای بزرگوار است .

وی با اشاره به روحیه ایثار و شهاد موجود در جامعه بیان داشت : امروز قدرت نظام اسلامی ما به واسطه جانبازی ها ، ایثارگری ها و از خود گذشتگی رزمندگان دفاع مقدس است .

فرمانده سپاه استان نقش و جایگاه بسیج را ارزشمند دانست و افزود : تجربیات و موفقیات سپاه به بسیج گره خورده است و بسیج در هرصحنه ای که نیاز انقلاب باشد حاضر می شود و تمام کننده آن صحنه خواهد بود .

سرتیپ دوم پاسدار ، سید حسن مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات منطقه اشاره کرد و گفت : امروز به حمد الله شرایطی فراهم شده که می توانی با انجام عملیات مستشاری و انتقال تجربیات به یاری مظلومان بشتابیم .


ارسال نظرات
پر بیننده ها