رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده با اشاره به نقش ازدواج در جامعه سالم گفت: هر جامعه‌ای متشکل ازخانواده‌های متعدد بوده که سلامت آن در گرو سلامت خانواده‌ها است.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۵۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

امرالله خانی عصر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه پویایی بالندگی و جوانی جمعیت لنده در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش خانواده‌ها در جامعه گفت: خانواده به عنوان اصلی‌ترین نهاد در جامعه بیشترین سهم را در پیشرفت و پویایی جامعه دارد.

وی افزود: سلامت جامعه در گرو سلامت خانواده بوده و این امر نیز در گرو ازدواج سالم بوده که باید از طرق مختلف زمینه و بستر آن در جامعه فراهم شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: امروز همه به نقش خانواده در شکل‌گیری و توسعه و پیشرفت و همچنین سلامت جامعه اذعان داشته و در جهت برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت خانواده هستند.

خانی یادآور شد: خانواده با ازدواج شکل گرفته و در مسیر تکامل جامعه قدم می‌گذارد به همین منظور باید اقدامات اولیه در جهت تأمین سلامت قبل و بعد از ازدواج انجام شود تا شاهد یک ازدواج سالم و به دور از مشکلات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ادارات و نهادهای مختلفی در راستای ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل و بعد از ازدواج در حال فعالیت هستند که می‌طلبد با توسعه خدمات خود در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با توجه به مأموریت خطیر خود در زمینه حفظ سلامت بهداشتی و درمانی خانواده‌ها اقدامات بسیار مطلوبی ارائه داده که خانواده‌ها و همشهریان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

خانی افزود: افتتاح این نمایشگاه در جهت معرفی راه‌های ازدواج سالم و جلوگیری از ازدواج‌های ناموفق و مشکلات و معضلات جوانان بوده که با همکاری ادارات مختلف از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان لنده راه‌اندازی شده است.

وی یادآور شد: در این نمایشگاه سعی شده از وجود مشاوران و پزشکان مجرب در حوزه مسائل جوانان و ازدواج و انجام آزمایشات مختلف به صورت رایگان همراه با استفاده از رسانه‌های تصویری به ارائه خدمات به جوانان بپردازند.

ارسال نظرات