مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

لزوم حمایت صندوق توسعه ملی از زنان کارآفرین تولیدکننده «گل‌ رز» در کهگیلویه‌ و‌ بویراحمد

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از لزوم حمایت صندوق توسعه ملی از زنان کارآفرین تولیدکننده گل‌رز در این استان سخن به میان آورد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۵۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

فریبا رحمان‌پور بعد از ظهر امروز در نشست مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد با قائم‌مقام صندوق توسعه ملی با اشاره به نقش بی‌بدیل زنان در کارآفرینی و اشتغال در کشور اظهار کرد: اگر توانمندی‌های زنان را بیشتر مورد توجه قرار دهیم آنها قادر به انجام کارهای بزرگ هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد از این دست زنان کم نیستند و می‌توانند کارهای بزرگی در زمینه کارآفرینی و کمک به تولید در سال اقتصاد مقاومتی انجام دهند.

این مسؤول در حوزه زنان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی دیگر از ظرفیت‌های زنان ما در استان به تعداد 18 هزار زن سرپرست خانوار برمی‌گردد که تأمین هزینه‌های خانواده بر عهده آن‌هاست.

رحمان‌پور گفت: این زنان قابلیت‌های بالایی برای کمک به اجرای اقتصاد مقاومتی مورد اشاره رهبر معظم انقلاب دارند که باید از ظرفیت آن‌ها در استان بیشتر استفاده شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد، توسعه مشاغل خرد به خصوص برای زنان روستایی را در امر تولید بسیار مهم توصیف کرد و گفت: زنان روستایی نشان داده‌اند با اندک توجهی از سوی مسؤولان و تأمین نیازهای اولیه کار و تولید برای آنها، بسیار موفق عمل خواهند کرد.

این مسؤول در حوزه بانوان گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار بالای استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه گل رز توسط بانوان کارآفرین است که هم مشکلات معیشتی آنها را برطرف می‌کند و هم زمینه صادرات داخلی و خارجی را دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر گل‌های تولیدی بانوان استان با اتوبوس به جاهای دیگر صادر می‌شود، اظهار کرد: اگر در خصوص صادرات داخلی و خارجی به زنان از سوی صندوق توسعه ملی کمک شود قادر به هنرنمایی در امر تولید و اشتغال هر چه بیشتر هستند.

فارس

ارسال نظرات