دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش یاد یاران در بیجار عنوان کرد،
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نباید تکرار کارهای گذشته باشد،بیان داشت: تشکیل نهضت مردمی اقتصاد مقاومتی مهمترین راه حل مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۱۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ یاد یاران که با حضور بیش از 2 هزار نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس در سالن 9 دی سپاه بیجار برگزار شد،اظهار داشت: شهرستان بیجار نقش مهمی در دوران انقلاب ، دفاع مقدس و پیروی از ولایت فقیه دارد.

وی با اشاره به مجاهدت های رزمندگان شهرستان بیجار در دوران دفاع مقدس،گفت:شهرستان بیجار،شهر پیشگامان جهاد و شهادت است.

این مقام مسئول با اشاره به نامگذاری سال 95 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل،بیان داشت:با آموزش صنعت ،کشاورزی و حمایت دانشگاهیان از طرح ها، اقتصاد مقاومتی را مردمی کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه باید اقتصاد کشور ایران مردمی شود،بیان داشت:بامردمي كردن صنعت،کشاورزی و تولید و در اختیار قرار دادن تسهیلات و مجوزها باید مردم را درگیر و وارد مسائل کنیم تا خودشان ایجاد شغل نمایند.

رضایی با تاکید بر اینکه در حال حاضر پل ارتباطی مردم و دولت هموار نیست،گفت:یاران انقلاب،امام و رهبری ، مانند رزمندگان گمنام دوران دفاع مقدس می توانند با عنوان پل ارتباطی دولت و ملت واقع شوند.

وی تاکید کرد: کارآفرینان باید معتقد به انقلاب اسلامی و دلسوز نظام باشند و به دنبال آن نباشند امتیازی از دولت بگیرند و برای خانواده خود صرف کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی نباید تکرار کارهای گذشته باشد،بیان داشت: تشکیل نهضت مردمی اقتصاد مقاومتی مهمترین راه حل مشکلات اقتصادی مانند مهاجرت،تولید،اشتغال و بیکاری است.

ارسال نظرات