خبرهای داغ:
رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ خبر داد

برگزاری مسابقات ورزشی مختلف به‌مناسبت هفته جوان در کبودراهنگ

رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ از برگزاری مسابقات ورزشی مختلف از قبیل کیک بوکسینگ، آمادگی جسمانی و... به‌مناسبت هفته جوان در شهرستان کبودراهنگ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۸۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷

عباس قهرمانی در گفتگو با خبرنگار بسیج از کبودراهنگ با تبریک هفته جوان و میلاد با سعات حضرت علی‌اکبر(ع) با اشاره به برنامه‌های این هفته در شهرستان اظهار داشت: برگزاری یک دوره مسابقات کیک بوکسینگ بین باشگاهی در رده سنی نونهالان و نوجوانان در سالن ورزشی انقلاب با حضور 30 نفر از بانوان رزمی کار شهرستان از جمله برنامه‌های اجرایی بود.

وی افزود: به نفرات برتر این دوره از مسابقات که به صورت دوستانه برگزار شد، حکم قهرمانی اعطا شد و فاطمه جعفری، فاطمه حضرتی و هانیه قیاسوند به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

رئیس ورزش و جوانان کبودراهنگ تصریح کرد: همچنین یک دوره مسابقات آمادگی جسمانی بین باشگاهی با حضور 40 نفر از بانوان ورزشکار فعال در رشته ایروبیک در سالن انقلاب برگزار شد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات نیز در دو بخش دوی سرعت و درازونشست برگزار شد، ادامه داد: شد، در بخش درازنشست ایران نوری به مقام اول و اعظم حضرتی به مقام دوم دست یافت و در بخش دوی سرعت نیز معصومه مصطفایی و هدی محمدی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

قهرمانی با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته جوان در کبودراهنگ عنوان کرد: گردهمایی 30 نفر از بانوان رزمی کار نوجوان شهرستان به همراه مربی و مسئول امور بانوان اداره به مناسبت گرامیداشت روز جوان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) از دیگر برنامه‌ها بود.

وی افزود: در این برنامه فرهنگی بعد از تماشای فیلم که در سینمای فرهنگ و ارشاد شهرستان به نمایش درآمد، بانوان رزمی کار در پارک لاله این شهرستان گرد هم آمدند و پس از صرف نهار از گلزار شهدای گمنام واقع در پارک دیدار و مزار شهدا را با گل معطر کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار