خبرهای داغ:
بیانیه بسیج ادارات همدان در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با گروهی از فرقه ضاله بهائیت:

دستگاه قضا برخورد جدی و به دور از محافظه کاری با فتنه‌گر داشته باشد

بیانیه بسیج ادارات سپاه انصارالحسین(ع) در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با گروهی از اعضای فرقه ضاله بهائیت؛ ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، برخورد جدی و به دور از محافظه کاری و محاکمه این فتنه‌گر را از دستگاه قضا خواستار است.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۸۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در اعتراض به دیدار فائزه هاشمی با گروهی از اعضای فرقه ضاله بهائیت بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«گناه بزرگی که برخی از دست اندرکاران فتنه‌ها در کشور انجام می‌دهند امیدوار کردن دشمن است. دشمن را امیدوار می کنند که می توانند منفذی در بین مردم، در بین عوامل گوناگون، در بین مسئولان نظام باز کند.»

حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)

دیدار فائزه هاشمی با گروهی از اعضای فرقه ضاله بهائیت که عنادشان با اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی محرز است، پرده از خیانت این فتنه‌گر برداشت و حقایق دیگری از نیات و اغراض خصمانه او و همچنین دسیسه‌هایش برای ایجاد زمینه نفوذ بیگانگان را برملا کرد.

در برهه‌ای که شیطان بزرگ، آمریکای متجاوز و اسرائیل غاصب، دشمنی خود با این ملت سرافراز و ولایتمدار بیش از پیش آشکار کرده و در زمان پسابرجام، هر روز دسیسه‌ای دیگر علیه این نظام علوی طراحی می‌کنند، خبر دیدار فائزه هاشمی رفسنجانی با برخی از بهائیان قلب ملت غیرتمند ایران را جریحه‌دار کرده است چراکه این عمل وقیحانه در راستای به رسمیت شناختن و سرپوش گذاشتن بر خیانت‌های این فرقه گمراه، به نظام اسلامی و مردم ایران است و معنایی جز اقدام علیه امنیت ملی نمی‌تواند داشته باشد.

ساختارشکنی‌های فرزند هاشمی رفسنجانی چه زمانی به پایان خواهد رسید؟؟؟

بسیج سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ضمن محکوم کردن این عمل وقیحانه، برخورد جدی و به دور از محافظه کاری و محاکمه این فتنه‌گر را از دستگاه قضا خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

انتهای پیام/

ارسال نظرات