ناحیه مقاومت بسیج میبد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر را به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و ...
کد خبر: ۸۶۷۹۶۸۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، سوم خرداد ماه سالروز پیروزی افتخارآمیز رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر قهرمان در سال ۱۳۶۱ بوده و یکی از رخدادهای حماسی و الهام بخش در تاریخ مقاومت ضد استکباری ملت ایران است.

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس نمادی زیبا، غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی است.

بی تردید جایگاه ممتاز منطقه‌ای و نقش تأثیرگذار فرامنطقه‌ای امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و فداکاری دلاورمردانی است که در سال های دفاع مقدس و ماه های ابتدایی جنگ تحمیلی و عملیات های بزرگی چون ثامن الائمه، فتح المبین، طریق القدس و بویژه عملیات آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد 1361 حماسه ای ماندگار آفریدند.

بازخوانی و تبیین این رخداد بزرگ ( فتح خرمشهر ) برای نسل های امروز انقلاب و آینده سازان واقعی این سرزمین، حماسه آفرینی ها و رشادت های فرزندان قرآن و ولایت را برای همیشه جاودانه و الهام بخش آنان در عرصه های مختلف مقابله با بیگانگان و دشمنان انقلاب ، نظام ومیهن اسلامی قرار خواهد داد .

مقاومت آگاهانه، مؤمنانه و دلیرانه ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس، تجربه سترگ و سرمشق همبستگی ایرانیان غیور در صحنه‌های رویارویی با تهدیدات بیگانگان و دشمنان فرامنطقه‌ای بوده و یادآوری و بازخوانی آن می تواند قدرت بازدارندگی دفاعی و ظرفیت‌های ایمانی و انسانی این سرزمین خدایی را ارتقاء بخشد.

بی تردید فتح خرمشهر با ابعاد و زوایای خیره کننده و ظرفیت پتانسیل معنوی و ارزشی خود برای همیشه خواهد توانست الگوی ملت ایران و بلکه ملت‌های آزادیخواه و حق طلب در عرصه رویارویی با قدرت‌های استکباری و سلطه‌گر قرار گیرد و سربلندی و موفقیت آنان را تضمین نماید.

ناحیه مقاومت بسیج میبد حماسه عظیم آزادسازی خرمشهر را به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات همگان را در مسیر معرفی و پاسداشت این رویداد بزرگ در سایه رهبری های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، از درگاه ایزدمنان مسئلت دارد.

ارسال نظرات