خبرهای داغ:
سرپرست استانداری خوزستان با بیان این‌که خوزستان پس از تهران در مقام دوم از نظر مدرسه‌سازی قرار دارد اما هنوز ظرفیت‌های بیشتری در استان برای مدرسه‌سازی وجود دارد، گفت: این شایسته دانش‌آموز خوزستانی نیست که در مدرسه‌ای درس بخواند که هر لحظه امکان تخریب آن وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۷۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری بسیج، منطقه خوزستان، فرج‌الله خبیر در هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان که چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه در مجتمع گیت بوستان اهواز برگزار شد، اظهار کرد:کاری که خیرین مدرسه‌ساز انجام می‌دهند نشان از روحیه مشارکتی، تعهد‌پذیری و مسئولیت‌پذیری آن‌ها دارد و هر‌چه این ابعاد گسترده‌تر شود امیدوارتر می‌شویم که مردم به مسائل پیرامون خود توجه بیشتری نشان دهند.

وی افزود: مشکلات و کمبودهای بسیاری در همه‌ی حوزه‌ها وجود دارد که برای برطرف‌سازی آن‌ها گام‌های بلندی برداشته شده اما هنوز راه درازی در پیش داریم. پیامبر اکرم(ص) در حدیثی می‌فرمایند: "حسنه را نوری در دل، زینتی در چهره و نیرویی در عمل دیدم"؛ این از برکات کاری است که شما انجام می‌دهید.

سرپرست استانداری خوزستان گفت: خوزستان از لحاظ مدرسه‌سازی پس از استان تهران رتبه دوم کشور را کسب کرده است؛ البته فکر می‌کنم هنوز ظرفیت‌های بیشتری در استان وجود دارد و افرادی هستند که اگر وارد این حوزه شوند می‌توانند روند این کار را پر‌شتاب‌تر کنند.

خبیر تصریح کرد: این شایسته دانش‌آموز خوزستانی نیست که در مدرسه‌ای درس بخواند که هر لحظه امکان تخریب آن وجود دارد یا در محیطی باشد که به علت شدت گرما نتواند در کلاس به‌درستی متوجه مطالب درس شود.

وی ادامه داد: دولت آنچه در توان دارد انجام می‌دهد امامنابع دولتیمحدود است و چاره‌ای نیست جز آن‌که مردم در این زمینه‌ها پا به عرصه بگذارند؛ خیرین مدرسه‌ساز در تمام استان پراکنده‌اند و امید داریم که تعدادشان هر روز رو به افزایش باشد.

سرپرست استانداری خوزستان تصریح کرد: از افرادی که این توجه و دلسوزی را داشتند که پا به این عرصه بگذارند و شروع به ساخت مدارس کنند سپاسگزاریم و امیدواریم با به‌سازی محیط مدارس و آموزشگاه‌ها و افزایش کیفیت آموزشی افرادی تحویل اجتماع دهیم تا در آینده جامعه بهتر اداره شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها