یک فعال فرهنگی با بیان اینکه زمینه سازی برای تحریم علیه ملت، از خانواده هاشمی سابقه دارد گفت: انتشار عکس فائزه بهانه را برای آمریکا به دلیل فقدان حقوق بشر فراهم می کند تا تحریم جدیدی را علیه ملت اعمال کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۶۱
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰

حجت الاسلام والمسلمین سعید مهدوی درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با اشاره به انتشارعکس فائزه هاشمی اظهارکرد: خاندان تحریم ساز فتنه گر، اولین بار نیست که  زمینه تحریم را فراهم می کنند و انتشار این عکس درهمان راستاست.

وی اعلام کرد: همچنانکه یک روز برادر در لندن سفارش تحریم بیشتر را به نظام سلطه می دهد، یک روز نیز خواهر با انتشار یک عکس بهانه را برای آمریکا به دلیل فقدان حقوق بشر فراهم می کند تا تحریم جدیدی را علیه ملت اعمال کنند.

این فعال فرهنگی با طرح این پرسش که آیا دلواپسان، کاسبانِ تحریمند یا کدخدا باوران وانقلابیون پشیمان اینگونه هستند؟ افزود: زمینه فتنه جدید توسط فائزه که اولین بار نیست که به هنجار شکنی نظام ارزشی دست می زند به وجود آمده است.

مهدوی با اشاره به اینکه پدرفائزه ملایم و به آرامی عمل او را تقبیح می کند، گفت: جا دارد افکار عمومی ازهاشمی سوال کند، چرا زودتر ازاین ها درباره هنجار شکنی دخترش سکوت نمود!؟ هاشمی رفسنجانی باید همچون آیت الله خزعلی، محمدی گیلانی و جنتی از فرندان خود برائت جوید.

وی با بیان اینکه الان دوران خاطرجمعی هاشمی رفسنجانی نیست، زیرا او دچار خانواده فتنه ساز، فتنه گر شده است، تصریح کرد: یقینا امت حزب الله بیش از این تحمل هنجار شکنی و فتنه سازی  وابستگان این خانواده را نخواهند داشت.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه عاقبتِ منتظریِ مدافع فتنه باند مهدی هاشمی درانتظار رئیس مجمع تشخیص مصلحت خواهد بود، تاکید کرد: یک روزی صبر انقلابی امت، لبریز می شود و فقط امر ولی امر و دعوت به صبر اوست که امت ولایت مدار را به صبر واداشته است.

مهدوی با اشاره به اینکه همچنان در انتظار اعلام مواضع مراجع دیگر تقلید خواهیم بود، افزود: آیت الله مکارم شیرازی درجایگاه مرجعیت شیعه از انتشار این عکس ابراز انزجار کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات