با گذراز اردوهای انتخابی؛

حضور ۲ والیبالیست البرزی در پارالمپیک برزیل قطعی شد

رییس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز از قطعی شدن حضور دو ورزشکار این استان در پارالمپیک برزیل با گذر از مراحل انتخابی تیم ملی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۵۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سعید براتی در گفتگو با مهر اظهار کرد: «مهرزاد مهروان» و «ابوالفضل اولیایی» نفراتی هستند که در معیت تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در این مسابقات حضور خواهند یافت.

وی افزود: این دو ورزشکار البرزی در ماه های اخیر حضوری مستمر در اردوی تیم ملی داشتند و با شرکت در مسابقات مختلف بین المللی از تجربه لازم برخوردارند.

براتی با بیان اینکه تعداد ورزشکاران البرزی حاضر در پارالمپیک می توانست بیش از این باشد، گفت: دیگر ورزشکاران ما این شانس را داشتند تا در این رویداد معتبر جهانی حاضر باشند اما در نهایت شاهد حضور دو ورزشکار این استان در «ریو» خواهیم بود.

رییس هیئت ورزش های جانبازان ومعلولان استان البرز به برگزاری مجمع سالیانه این هیئت ورزشی در روز گذشته (سه شنبه) اشاره کرد و گفت: در این مجمع عملکرد این هیئت ورزشی در حضور رییس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان البرز مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه های سال ۹۵ در حضور فعالان این هیئت ورزشی نیز از دیگر بخش های مجمع سالیانه هیئت جانبازان و معلولان بود.

براتی در پایان گفت: هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز از زمان فعالیت استانی خود هر ساله اقدام به برگزاری منظم مجامع سالیانه خود کرده است و به شکلی شفاف و روشن عملکرد و فعالیت های خود را به اعضای مجمع گزارش کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار