خبرهای داغ:

مشکلات و مطالبات مردم و کشاورزان، فوبیای اصلاح طلبان

امروزه شاهد هستیم که مشکلات و مطالبات مردمی به مذاق برخی رسانه های تندرو و افراطی اصلاح طلب خوش نیامده و با انواع اقسام تهمت و انگ زدن سعی در سرکوب کردن رسانه های حق گو از هر طیف سیاسی هستند.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۵۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، "مشکلات و مطالبات مردمی و همچنین کشاورزان" این می تواند تیتری باشد که برخی رسانه های رادیکال و افراطی وابسته به اردوگاه اصلاح طلبان را به وحشت انداخته و آن ها را مجاب کند تا سراسیمه به صورت زنجیره ای و هدایت شده پای کار شوند.

این رسانه ها که همیشه در مقابل مردم قرار دارند در دو ماه اخیر و در دو هفته اخیر نیز به صورت شدیدتر وارد عمل شده و سعی در به سکوت کشاندن صدای حق خواهی مردم از شرایط بد اقتصادی را دارند.

شرایطی که به اذعان برخی کارشناسان سیاسی شاید پاشنه آشیل حسن روحانی در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری شود چرا که تیم اقتصادی وی نتوانست به وعده و وعیدهای دراز و طویلش جامه عمل بپوشاند و مردم هنوز هم در انتظار یکصد روز رؤیایی آقای رئیس جمهور هستند.

در چنین شرایطی و با توجه به اینکه مردم نیز کم کم پی به ناکارآمد بودن سیاستهای دولت تدبیر و امید برای بهبود شرایط اقتصادی می برند و همچنین قهقرای اقتصادی را به عینه در زندگی روزانه خود مشاهده می کنند و از عمق وجود درک می کنند، خواستار اصلاح شرایط اقتصادی و عمل به وعده ها هستند.

یکی از مشکلات تیم اقتصادی و مجموعه مدیران و مسئولان سیاسی، اجرایی و خدمتگزار دولت تدبیر و امید متعلق بودن آنها به دهک های بالای جامعه و حتی در طیف مسئولان ارشد متعلق بودن به قشر سرمایه دار است که در موارد بسیاری درک صحیحی از قشر مستضعف و آسیب پذیر جامعه ندارند و از این رو نمی توانند تحلیل درستی را به رئیس جمهور و وزرا برسانند.

این مورد می تواند بزرگترین ضعف دولت تدبیر و امید برای حل و بهبود مشکلات مردم باشد اما رسانه های افراطی و رادیکال وابسته به جریان اصلاحات چه می گویند و چه نقشی در این بین دارند؟

به عینه شاهد هستیم که طیفی از رسانه ها که به صورت قارچ گونه بعد از سال 92 رشد کردند در برابر طرح مشکلات مردم به شدت موضع گرفته و چشم بر همه چیز می بندند و تنها و تنها دلیل آنها این است که دولتی نزدیک به جریان خودشان پای کار است پس در چنین شرایطی نباید مردم و مشکلاتشان را مطرح کرد. این رسانه ها معتقدند که در صورتی که دولت دیگری وابسته به جریان اصولگرایی پای کار بود باید با شدیدترین نحو مورد تخریب و انتقاد قرار می گرفت تا همه بدانند که کشور در چه وضعیتی است اما هم اکنون باید سکوت کرد، سکوتی لذت بخش برای دولت و دردناک برای مردم!

این رسانه ها حتی در آذربایجان غربی در هفته های گذشته خود را نشان دادند و در برابر طرح مشکلات مردم و به ویژه کشاورزان شدیداً موضع گرفته و حتی منکر وجود مشکلات شدند!

رسانه هایی که به نوعی و به طور ابهام آمیزی با سرپوش گذاشتن بر مشکلات مردم و جامعه نه تنها خود را گول می زنند بلکه دولت و نهادهای اجرایی را نیز دچار غرور کاذب و تحلیل اشتباه از شرایط جامعه می کنند که در پایان به ضرر کشور و منافع ملی است و این نیز خیانتی بزرگ محسوب می شود که مصالح کشور را به منافع زودگذر اقتصادی شخص ترجیح دهیم.

یادداشت کوتاه حاضر سعی بر این دارد که رسانه های رادیکال و افراطی اصلاح طلب را دعوت به شکستن سکوت خود در برابر بی شمار مشکلات اقتصادی مردم کند و آنها را در کنار مردم ببیند نه در مقابل آنها و امید دارد که همه رسانه ها از هر طیفی به درجه ای از بینش سیاسی و بصیرت دست یابند که مشکلات مردم را بر همه چیز اولی تر ببینند و سعی در بایکوت آنها نداشته باشند و از مطالبات به حق مردم برای خود فوبیا درست کنند. ان شاء الله.

ارسال نظرات