خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی؛

دشمنان به دنبال جدا کردن جوانان از تعلقات ملی و دینی شان هستند

سردار خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش "عشایر ، ‌مرزداران و حافظان هویت" استان آذربایجان غربی :عشایر ذخایر پایان ناپذیر برای حفظ مرزهای کشورمان و ارزش های دینی و ملی ایران اسلامی هستند و همه ی اقوام ایرانی در کنارهم تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مدافع واقعی انقلاب می باشند.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۵۴
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار عابدین خرّم در همایش عشایر،‌ مرزداران و حافظان هویت که به مناسبت سالگرد تاسیس بسیج عشایری در پادگان حیدرلوی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ما افتخار این را داریم که هر ساله چندین برنامه برای عشایر برنامه ریزی و اجرا می کنیم.

وی افزود: انسجام عشایر در کشور عزیزمان ایران اسلامی در سایه ی ایجاد امنیت پایدار مردمی به معنای حقیقی کلمه بی نظیر و زیباست.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه عشایر یک پیوند همیشگی با نظام و رهبری داشته و دارند، گفت: همیشه در تمام صحنه های حساس کشور حضور پررنگ این عزیزان تاریخ ساز بوده است و از این رو برای اینکه هر ساله تجلیل و تکریمی نسبت به عشایر داشته باشیم ، این مراسمات برگزار می شود و تمام تلاشمان بر این است که یکپارچگی و وحدت عشایر روز به روز افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه عشایر ذخایر پایان ناپذیر برای حفظ مرزهای کشور پر اقتدار ایران اسلامی و ارزش های دینی و ملی هستند، تاکید کرد: این مردمان عزیز، مومن ،‌ با اخلاص و وفادار با عنایت الهی در کنار هم تحت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در راه حفظ و صیانت از خطوط مرزی و آرمان های انقلاب اسلامی بی ادعا جانفشانی می کنند.

وی استقبال از مراسم برگزار شده را بسیار خوب توصیف کرد و در ادامه گفت : میهمانان ما از سراسر استان از ماکو گرفته تا مرزهای سردشت آمده اند که این موضوع بسیار خوشحال کننده است و ما بر خود وظیفه می دانیم که از این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

سردار خرّم در توصیه ای به جوانان کُرد تصریح کرد: جوانان کُرد باید همانند بزرگان و تبار خودشان از این کشور و از این مرزها با شایستگی تمام حفاظت کنند.

وی یادآور شد: جوانان ما امروز مسئولیت بزرگی دارند ، علت آن هم اهداف دشمن است، دشمنان به دنبال جدا کردن جوانان از تعلقات ملی و دینی خود می باشند.

سردار خرّم عنوان کرد:در شرایط فعلی کشور و منطقه باید این شرایط به خوبی درک شود که الحمدالله می بینیم جوانان کشور و به ویژه جوانان کُرد دارای شعور بالای سیاسی هستند و همواره با بینش بالای خود در میادین مختلف حضوری فعال دارند .

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد : جوانان باید از گذشته ی پدران خودشان درس بگیرند و از زحمات و تلاش آن بزرگان برای آبادانی و حفظ این کشور برای خود راه روشنی ترسیم کنند و راه پدران خود را ادامه دهند.

ارسال نظرات