جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سوم خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) سپاه سردشت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت، مسئولین سپاه سردشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۳۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مصطفی حبیبی با بیان اینکه فتح خرمشهر نشانه پیروزی حاکمیت اسلامی در عرصه های سخت بود، اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بیانگر روحیه حق طلبی ملت ایران بود که با مدیریت معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسید.

وی ادامه داد: بزرگداشت این روز تجلیل از ایثارگری و رشادت های شهدا و رزمندگانی است که برای به ثمر رسیدن آرمانهای والای انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت رهبری امام راحل است و این نظام و انقلاب مدیون ایشان می باشد، افزود: این ایام فرصت مناسبی برای مرور خاطرات و همچنین معرفی شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جوان است.

شایان ذکر است که برگزاری صبحگاه مشترک، غبار روبی مزار شهدا، اجرای مراسم کوهپیمایی و دیدار با خانواده های معظم شهداء از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در سپاه سردشت بود .

ارسال نظرات