خبرهای داغ:
استاندار قم از هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان برگی زرین از تاریخ پرافتخار ملت سرافراز ایران یاد کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۶۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی با حضور در مراسم هیأت رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب استان قم که در محل سالن شهید اخلاقی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم برگزار شده بود، طی سخنانی یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس را گرامی داشت.

استاندار قم با تجلیل از حماسه آفرینی‌های رزمندگان اسلام به ویژه نیروهای غیور و جان برکف سپاه در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی، اظهار کرد: جدا کردن صف مردم از ضد انقلاب و آگاه سازی و اثبات حقانیت و مظلومیت رزمندگان اسلام دو مأموریت مهم و اساسی آن دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق غرب و شمال غرب کشور بود.

وی با اشاره به دلاور مردی‌ها و رشادت‌های سرداران و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ذکر خاطراتی از سردار شهید بروجردی گفت: نگاه دقیق و ظریف به مسائل اجتماعی و سیاسی و الهام گرفتن از اسلام برای هدایت مردم از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این فرمانده رشید محسوب می‌شود.

استاندار قم همچنین با قدردانی از تلاش‌های فرهنگی هیات رزمندگان اسلام غرب و شمال غرب استان قم در زمینه حفظ و صیانت از فرهنگ ایثار و مجاهدت و انتقال آن به نسل‌های آینده تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس به عنوان برگی زرین از تاریخ پرافتخار ملت سرافراز ایران، دارای درس‌های آموزنده‌ای است.
ارسال نظرات