سردار سلیمانی:

راهیان نور نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است

رئیس سازمان اردویی راهیان نور بسیج مستضعفین کشور بیان داشت: راهیان نور حرکت پربرکت فرهنگی و نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۸۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سلیمانی شب گذشته در اختتامیه دهمین دوره مسابقات بزرگ راهیان نور در تالار شهر مشهد گفت: امروز راهیان نور یکی از بزرگترین عرصه­ های فرهنگی و تأثیرگذار استنقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش ­آفرینی می ­کند.

وی بیان داشت: این حرکت پربرکت فرهنگی نقطه مقابل تهاجم فرهنگی دشمن است راهیان نور یک جریان فرهنگی برای همه جوانان و نسل­ های بعد از انقلاب است.

رئیس سازمان اردویی راهیان نور بسیج مستضعفین کشور ابراز داشت: دفاع مقدس امتداد عاشورا و راهیان نور امتداد دفاع مقدس است.

سلیمانی از حضور زائران از 37 کشور خارجی در سال گذشته خبر داد.

وی ماهیت حادثه، دفاع از حریم ولایت، ایستادگی در مقابل استکبار، فداکاری و خلوص را جوهر قیام عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: تمامی این ماهیت ها به نوعی در دفاع مقدس ما نیز بروز پیدا کرده است و همانطور که عاشورا همیشه پایدار و به روز است دفاع مقدس ما نیز به دلیل امتداد داشتن در مسیر عاشورای حسینی و داشتن ویژگیهای خاص خودش همیشه پایدار و به روز است.

سلیمانی اظهار کرد: امروز حدود ۱۶۲ شبکه ماهواره ای علیه دستاوردهای انقلاب و اندیشه و تفکر امام(ره)فعال هستند و راهیان نور اهمیت یاد خداوند و خطر فراموش شدن خدا را در بردارد.

وی بیان کرد: اگر قرار است در اقتصاد مقاومتی تعالی پیدا کنیم باید مدیریت جهادی را که در دوران دفاع مقدس بود حاکم نماییم.

در ادامه مراسم از هفت نفر از خادمان شهدا تقدیر شد و به قید قرعه نیز به ده نفر از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر به کربلا، دو نفر کمک هزینه سفر به قم و ده نفر کمک هزینه سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اهدا شد.

در پایان این مراسم نیز رضا ایرانمنش جانباز و یادگار دفاع مقدس که بعد از پایان جنگ در عرصه هنر ارزشی فعالیت دارند مقاله ­ای را در رثای شهدا قرائت کرد.

لازم به ذکر است در دهمین مسابقه راهیان نور که توسط ناحیه مالک سپاه امام رضا(ع) 8 هزار نفر از هفت استان کشور شرکت داشتند که به 130 نفر به قید قرعه جوائزی اهدا شد و به بیست و دو نفر به قید قرعه کمک هزینه سفر به کربلای معلی، قم و راهیان نور اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها