مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر خبر داد:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری همایش پاسداران مهدوی در این تیپ خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۶۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد صبح امروز در نشست با مسئول و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان فارسی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پاسداری از دین خدا با حرف و سخنرانی تنها نیست بلکه اگر کسی بخواهد از دین خدا و مکتب حق و ارزش‌های عالیه قرآن شریف حمایت کند، باید در عمل پاسداری خودش را و فداکاری و جانفشانی خود را نشان دهد.

اعلمی‌نژاد همدلی و هماهنگی برای پیشبرد برنامه‌ها را مهم ارزیابی کرده و گفت: اگر همدلی و هماهنگی برای اجرای برنامه‌ها نباشد اخلال ایجاد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه تعالی معنویت و روحیه شهادت‌طلبی لازمه کار سپاه است، افزود: بصیرت‌افزایی در سپاه با معیارها و شاخصه‌های امام خامنه‌ای است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ادامه داد: فاصله با معیارهای مقام معظم رهبری در کشور در هر زمینه‌ای باعث شکست است.

وی تصریح کرد: تفکر مهدویت و موضوع انتظار باید از نظر مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تبیین شود تا عده‌ای برای جلب آرای عمومی فرصت تبلیغ افکار انحرافی خود را پیدا نکنند.

اعلمی‌نژاد از برگزاری همایش پاسداران مهدوی در این تیپ خبر داد و گفت: این همایش روز شنبه و با حضور حجت‌الاسلام صداقت مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیرو دریایی سپاه برگزار می‌شود.

انتهیا پیام/

ارسال نظرات