فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع):

دشمن از مقابله مستقیم با ایران می‌ترسد/ سوریه صحنه امتحان ماست

فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: دشمنان به توان بالای کشور ما در زمینه‌های مختلف واقف هستند به همین خاطر ترس مقابله مستقیم با ما را دارند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۶۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، غلامحسین غیب‌پرور در صبحگاه تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ذکر فرازی از آخر دعای افتتاح، اظهار داشت: ذکر دولت کریمه در این فراز تکلیف ما را در این زمان مشخص می‌کند.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه آمادگی برای حضور و کمک به دولت کریمه امام زمان(عج) خیلی مهم است، ادامه داد: خودسازی، معنویت‌افزایی و بصیرت‌افزایی هرکسی برای رسیدن و درک دولت کریمه از شاخصه‌هایی است که باید در خود تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه سلاح یادگرفتن، آمادگی جسمانی، میدان تیر رفتن و خودسازی به نیت رسیدن به دولت کریمه عبادت است، تصریح کرد: تمام هم و غم ما باید این باشد که خود را در زندگی فردی و سازمانی برای دولت یار آماده کنیم.

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه همه انبیاء و ائمه اطهار (ع) آمده‌اند که بگویند مهدی(عج) هست، افزود: حضرت امام صادق(ع) آرزو دارد که خادم حضرت مهدی(عج) باشد.

غیب‌پرور با اشاره به عملکرد تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، خاطرنشان کرد: تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر از تیپ‌های جوان کشور بوده و می‌تواند از بهترین تیپ‌های مردم پایه باشد.

وی با اشاره به اینکه گذشته پاسداری ما این است که با امکانات موجود مطالبات مقام معظم رهبری را با تمام قدرت برآورده کنیم، تاکید کرد: همه ما در همه عرصه‌ها بدهکار مقام معظم رهبری هستیم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه پاسداران همچنانکه نسبت به تحقق منویات و همچنین فرامین مقام معظم رهبری خط مقدم هستند و بر همین روند تلاش‌هایشان بیشتر خواهد شد، گفت: سعی داریم در زمینه‌های مختلف بهترین آموزش‌های لازم برای آمادگی نیروهای خود داشته باشیم.

فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با اشاره به اینکه ما باید در آموزش‌های مورد نیاز نیروها کار و تلاش کنیم، اظهار داشت: سوریه برای ما صحنه امتحان است.

غیب‌پرور با تاکید بر اینکه انقلاب متعلق به همه مردم بوده و شخص و یا گروهی نمی‌تواند آن را مصادره کند، بیان داشت: آمریکایی‌ها همانطور که در طول 37 سال عمر انقلاب سعی کرده‌اند به طرق مختلف خود را به تیپ ما بزنند در آینده نیز خود را به سینه ما زده و زورآزمایی خواهند کرد.

وی به دلنگرانی‌های مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: ما باید با تمام وجود و همت مضاعف دل‌نگرانی‌های مقام معظم رهبری را برطرف کنیم.

فرماندهی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه ما باید توان رزم خود را بالا برده و به روز نمائیم، افزود: دشمنان به توان بالای کشور ما در زمینه‌های مختلف واقف هستند به همین خاطر ترس مقابله مستقیم با ما را دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات