مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در گفت و گو با "بسیج"
حجت الاسلام موحد گفت: امام امت از همان روز اول با شناختی که از اقدامات و عملکرد سیاست امریکا داشتند متوجه این کینه و دشمنی امریکا نسبت به اسلام شدند و بر همین اساس مواضع انقلابی خود را به صورت روشن و شفاف بیان کردند.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۲۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ حجت الاسلام محمدجواد موحد در گفت وگو با خبرنگار بسیج، یکی از دیدگاه ها و سیاست های بسیار مهم امام(ره) را مبارزه با استکبار عنوان کرد و اظهار داشت: استکبار ستیزی یکی از محوری ترین و اساسی ترین شعاری بود که در طول مدت ولایت پذیری امام(ره) همیشه مطرح می کردند.

وی با اشاره به اینکه این دیدگاه امام برخاسته از قرآن کریم بود، افزود: سیاست قرآن و خدا نیز بر همین منوال بود و ما دشمنی داریم که در مقابله با الام ناب محمدی کمر همت بسته و امریکای جنایتکار مصداق بارز آن می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز تصریح کرد: امام امت از همان روز اول با شناختی که از اقدامات و عملکرد سیاست امریکا داشتند متوجه این کینه و دشمنی امریکا نسبت به اسلام شدند و بر همین اساس مواضع انقلابی خود را به صورت روشن و شفاف بیان کردند.

وی با بیان اینکه ما نیز بر اساس آنچه استراتژی فکری امام(ره) بود، استکبار ستیزی و دشمنی امریکا را به عنوان یک خط مشی سیاسی و حتی اعتقادی خود قرار می دهیم گفت: امروزه دیدگاه مقام معظم رهبری نیز برهمین منوال است که قطعا جدای از دیدگاه و سیاست امام(ره) نیست.

حجت الاسلام موحد گفت: امریکا یک دشمن قسم خورده و جانی است که در مقابل ملت مسلمان ایران ایستاده و باید دانست که نمی شود با این دشمن کنار آمد و با او سر ارتباط و دوستی برقرار کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها