خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: 47 پایگاه اوقات فراغت بسیج در ایام تابستان با برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی و ورزشی در شهرستان درمیان فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۲۷
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حسین خدادادی در ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان درمیان از فعالیت 47 پایگاه اوقات فراغت بسیج در ایام تابستان خبر داد و اظهار داشت: مجموعه بسیج سعی کرده است بستر مناسبی را برای استفاده دانش‌آموزان از ایام فراغت در قالب برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، هنری و ورزشی تدارک دیده و حضور پر ‌نشاط آنها را زمینه‌ساز شود.

وی با بیان اینکه غنی سازی اوقات فراغت زمینه ساز توسعه امنیت پایدار، تحکیم مبانی اعتقادی در جوانان، توسعه، عمران، اشتغال و پل ارتباطی بین فراگیری مطالب تئوری با آموزش مسائل عملی است، گفت: هدف از برگزاری این کلاس ها غنی سازی و استفاده بهینه از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان مرزنشین در راستای گسترش اطلاعات عمومی، آموزش حرف و تقویت روحیه خودباوری جوانان است.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی باید در کنار کار فرهنگی و تربیتی را قرار گیرد چرا که یکی از رسالت‌های مهم ورزش مقوله فرهنگ و توجه به آن است.

خدادادی توجه به ورزش را راهکاری موثر در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در بین همه اقشار جامعه و ترغیب نسل جوان به استفاده از فضاها و امکانات ورزشی باید در اولویت باشد.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان از اعزام 260 نفر به اردوی مشهد خبر داد و بیان داشت: نفرات برگزیده این کلاس‌ها به همراه مربیان و همچنین حلقه‌های شجره طیبه صالحین برتر به مشهد مقدس اعزام خواهند شد و تعداد 5 هزار نفر نیز ظرفیت برگزاری اردوی درون شهرستانی وجود دارد.

خدادادی همچنین به ظرفیت مجموعه بسیج در برگزاری اردوهای طرح هجرت اشاره کرد و اذعان داشت: بسیج شهرستان با ظرفیت حداقل 2 هزار و 500 نفر و با توجه به نیاز شهرستان تا 4 هزار نفر می‌تواند در اردوهای جهادی یک روزه در فعالیت‌های شهرستان سهیم باشد.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان برگزاری کلاس‌های فشرده مختلف را آسیب جدی عنوان و تصریح کرد: یک برنامه سبک و البته پربار و با در بر گرفتن تمامی بخش‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی می‌تواند بسترساز پیشرفت فرزندان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها