دوران سربازی بهترین زمان برای خودسازی است

کارشناس تایید محتوای سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان دوران سربازی را بهترینم زمان برای خودسازی و بالا بردم معلومات دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۱۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علیرضا شریفی در جشنی که به مناسبت میلاد حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز سرباز در نیروهالی مسلح مراسم جشنی در تیپ44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) با حضور سربازان این یگان برگزار شد سربازان را به تاسی از فرزند ارشد امام حسین علیه السلام حضرت علی اکبر علیه السلام توصیه کرد و گفت: این بزرگوار در عنفوان جوانی تبعیت از ولی زمان خود را تمام و کمال به نمایش گذاشت و اشبه الناس خلقا و خلقا به پیامبر بهترین گزینه هایی است برای اینه شما جوانان او را الگو قرار دهید.

وی در ادامه به اهمیت دوران خدمت اشاره کرد و این فرصت را برالی سربازان مغتنم شمارد و گفت: دوران سربازی از بهترین دوران ها برای خود سازی و بالا بردن معلومات است چرا که با ملاقات چهره های مختلف علمی و ایمانی و همچنین فرصتی که سربازان دارند میتوانند بهترین ها را برای خود رقم بزنند.

در ادامه این برنامه ذاکر اهل بیت به مولودی خوانی پرداخت و  از سربازان نمومنه این یگان با اهداء لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار