بازوبند پهلوان برتر بسیج در سال 94 بر بازوی آرش مردانی بسته می شود

بازوبند پهلوان برتر بسیج در سال 94 دوشنبه آینده همزمان با سالروز فتح خرمشهر بر بازوی آرش مردانی بسته می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۱۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج ، نورالله هدایتی رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای بسیج گفت: مسابقات پهلوانی و زورخانه ای بسیج در سال گذشته به میزبانی استان چهارومحال بختیاری برگزار شد و پهلوان آرش مردانی توانست با غلبه بر حریفانش به عنوان پهلوان برتر بسیج در سال 94 را کسب کند.

هدایتی افزود: به همین منظور روز دوشنبه سوم خرداد ماه در سالروز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در طی مراسمی با حضور فرماندهان بسیج و مسئولان سازمان ورزش بسیج، بازوبند پهلوانی سال 94 بسیج بر بازوی پهلوان آرش مردانی بسته خواهد شد. پهلوان مردانی، پهلوان سه سال کشور بوده است و آخرین بار نیز مقام معظم رهبری بازوبند پهلوانی را بر بازوی ایشان بسته است.

نائب رئیس سابق فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای اظهار داشت: این مراسم در زورخانه پهلوان شهید سعید طوقانی برگزار می شود.

هدایتی در ادامه با اشاره به برنامه های انجمن پهلوانی و زورخانه ای بسیج گفت: سازمان ورزش بسیج با توجه به تاکیدات فرماندهی کل قوا برای رشد و توسعه ورزش های پهلوانی، نگاه ویژه ای به این ورزش ملی و دینی دارد و توسعه ورزش های پهلوانی جزو اولویت های بسیج به شمار می رود.
ارسال نظرات