خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: ویژگی بارز عشایر این است که زیر بار زور و ظلم نرفته اند، نخواهند رفت و در مقابل هر اجنبی و بیگانه ای با قدرت ایستادگی می کنند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۸۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرهنگ حمیدرضا برات زاده در مراسم گرامیداشت روز بسیج عشایری در جمع مردم روستاهای فرخی و امیرآباد سرچشمه اظهار داشت: روز بسیج عشایری یک روز تاریخی است و باید این روز بزرگ همه ساله گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: تلاش وکوشش عشایر در همه صحنه ها قبل از پیروزی انقلاب، بعد از پیروزی و در دوران دفاع مقدس مشهود بوده است و در حال حاضر هم حضور فعال عشایر در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و نظامی ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بیعت تاریخی عشایر با امام خمینی(ره) و جمله زیبایی که امام فرمودند "عشایر ذخایرانقلابند" حکایت از ارزشمند بودن قشرعظیم عشایر است و نقش آنها در پیروزی انقلاب بسیار مهم بوده است.

برات زاده افزود: ویژگی بارز عشایر این است که زیر بار زور و ظلم نرفته اند، نخواهند رفت و در مقابل هر اجنبی و بیگانه ای با قدرت ایستادگی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: عشایر در حال حاضر در همه عرصه های مختلف از جمله دفاع از مرزها، عرصه های فرهنگی، اجتماعی و برگزاری مراسم و محافل ارزشی از جمله یادواره های شهدا، حضور در برنامه های ملی ومذهبی، شرکت فعال در مراسم ارتحال امام (ره) دارند و در خصوص مراسم ارتحال امام (ره) علی رغم خشکسالی های پی در پی از هیچ گونه کمکی دریغ نداشته اند.

وی ادامه داد: امنیت بسیار خوبی که از آن برخوردار هستیم به عظمت جمهوری اسلامی ایران و به برکت خون شهدا و حضور همه جانبه نیروهای مردمی از جمله عشایر غیور در مرزهای کشور است.

انتهای پیام/20

ارسال نظرات
پر بیننده ها