مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که 475 شهر و روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: از این تعداد 15 شهر و 460 روستا زیرپوشش گاز طبیعی قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۵۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷

هوشنگ صیدالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شرکت گاز استان در راستای گازرسانی به محروم‌ترین نقاط استان اظهار کرد: گازرسانی به جای جای کهگیلویه و بویراحمد از اولویت‌های مهم‌ این شرکت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط اقلیمی خاص و مناطق صعب‌العبور در زمینه گازرسانی با مشکلاتی مواجه است.

این مسؤول افزود: سعی کردیم شرایط و زیرساخت‌های لازم را برای گازرسانی و بهره‌مندی از نعمت گاز برای تمام نقاط را فراهم کنیم.

وی شتاب‌بخشی به پروژه‌های گازرسانی در استان را از دیگر اهداف این شرکت عنوان کرد و گفت: پیگیر جذب اعتبارات لازم برای تکمیل و سرعت‌بخشی پروژه‌های گازرسانی در استان هستیم.

صیدالی به اقدامات شرکت گاز در فروردین‌ماه امسال اشاره کرد و گفت: در فروردین سال جاری تعداد 619 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و امیدواریم این روند افزایش پیدا کند.

وی با بیان این‌که گازرسانی به مناطق مختلف استان نیاز به همت و تلاش دوچندان دارد، تصریح کرد: در حال حاضر تعداد 475 شهر و روستا در استان از گاز طبیعی برخوردار هستند که از این تعداد 15 شهر و 460 روستا زیرپوشش گاز طبیعی استان قرار دارند.

صیدالی کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها، حفظ منابع طبیعی و  بهبود وضع اقتصادی مردم به دلیل استفاده از سوخت ارزان را از مهم‌ترین مزایای استفاده از گاز طبیعی عنوان کرد. 

این مسؤول گفت: برخورداری روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز نقش مهمی در جلوگیری از قطع جنگل برای تأمین سوخت داشته است به طور قابل توجه‌ای کاهش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: دوری از خط انتقال گاز و کوهستانی و صعب‌العبور بودن از عمده مشکلات تأخیر در گازرسانی برخی مناطق استان است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجرای انشعاب‌ها، شبکه‌گذاری و تسریع در روند گازرسانی به شهرها و روستاهای استان در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات