در گفتگو با بسیج عنوان شد:

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب در قرن معاصر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: امام خمینی(ره) روحیه خودباوری را در بین ملتهای مظلوم احیا کرد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۵۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سالروز فتح خرمشهر و تبریک اعیاد شعبانیه، عملیات بیت المقدس را نماد ایستادگی و مقاومت در برابر دنیای استکبار دانست.

حجت الاسلام کریم سرافراز، وحدت رزمندگان، اعتقاد و توکل به قدرت لایزال الهی، توسل به اهلبیت علیهم السلام و تکیه به نیروی بی پایان مردم مؤمن را رمز پیروزی در هشت سال دفاع مقدس برشمرد و خط امام و انقلاب اسلامی را ترویج این اعتقادات بدون اعتنا به قدرت های مادی و دنیوی ابرقدرتها خواند.

وی، با تشریح خط اسلام ناب از منظر حضرت امام خمینی(ره) گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی، همواره درصدد اثبات اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم و نفی اسلام آمریکایی بودند.

حجت الاسلام کریم سرافراز، افزود: از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره)، ماهیت انقلاب اسلامی نیز در گرو جایگزینی اسلام ناب به جای اسلام آمریکایی، اسلام التقاطی و اسلام سلطنتی و سرمایه داری تحقق می یافت.

وی، ادامه داد: بنیانگذار جمهوری اسلامی تأکید داشتند که باید به همه نشان داد که چگونه مردم علیه ظلم و بیداد و تحجر قیام کرده اند و فکر اسلام ناب را به جای غیر ناب و در یک کلمه اسلام آمریکایی جایگزین کرده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام تصریح کرد: از نظر حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی ایران از همه انقلابها از نظر پیدایش و کیفیت مبارزه و حتی انگیزه انقلاب متمایز است.

سرافراز، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران یک تحفه الهی و هدیه غیبی از منظر اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) است که از جانب خداوند به این ملت مظلوم و غارت زده عنایت شده است؛ از این نکته برداشت می شود که نفوذ آمریکایی ها در ایران قبل از انقلاب اسلامی، بعنوان نماد ظالم و غارتگر محسوب می شود.

وی، خاطرنشان کرد: حضرت امام خمینی(ره) در همه موضع گیری های خود در زمان حیات، همواره بر دفاع از مظلوم و مقابله و ایستادگی برابر ظالم تأکید داشتند و ویژگی های طرفداران اسلام آمریکایی را نیز تبیین می فرمودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، امام خمینی(ره) را احیاگر اسلام ناب در قرن معاصر خواند و با اشاره به بخشی از فرمایشات حضرت امام در صحیفه نور، اظهار کرد: زندگی در خانه های مجلل، راحت و بی درد، فارغ از همه رنج ها و مصیبت های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه های محروم از مصادیق ویژگی های طرفداران اسلام آمریکایی است.

وی، تأکید کرد: امروز نایب برحق و خلف صالح معمار انقلاب نیز اعتقاد دارند؛ اسلام ناب در مقابل هیچ قدرتی مرعوب نمی‌شود و کسانی را که به نام اسلام در مقابل دشمنان اسلام کوتاه می آیند، ناشی از غیر ناب بودن اسلامشان می دانند.

سرافراز، گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری،" بعضی از این مرتجعان منطقه این مسلمان‌نامها، این مدعیان مسلمانی با نیرنگهای گوناگون، برای فریب دادن اذهان ملتها، اسم اسلام و ادعای آن را بر زبان جاری می‌کنند، ولی از اسلام خبری ندارند! معلوم است که این‌گونه کسان، در مقابل قدرت کفر، متزلزل و مرعوب می‌شوند؛ اما اسلام واقعی و ناب، در مقابل هیچ‌چیزی مرعوب نمی‌شود و هیچ‌چیز نمی‌تواند او را شکست بدهد".

این مقام مسئول، یادآور شد: حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)، همواره با ترسیم خط امام و تبیین اندیشه های والای آن پیر فرزانه، عدم اعتماد به آمریکا و مستکبران را بارها یادآور شده اند و حتی در بحث مذاکرات هسته ای و برجام نیز بر این نکته تأکید داشتند، که نباید به وعده های دشمنان انقلاب اسلامی دل خوش کنیم.

وی، با بیان اینکه؛ امام خمینی(ره) روحیه خودباوری را در بین ملتهای مظلوم احیا کرد، گفت: امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت تحقق اقتصاد مقاومتی، مقابله با نفوذ و شبیخون فرهنگی، همواره تلاش کرده اند تا با تقویت باور به خود و توانمندی های داخلی، قیود وابستگی به بیگانگان را از بین ببرند.

ارسال نظرات