حمید
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره شهر گفت:
مسئول بسیج سازندگی دره شهر از ساخت شدن 25 منزل مسکونی برای مدد جویان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۴۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ جلسه ای تحت عنوان هماهنگی و پشتیبانی جهت ساخت 25 منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد در راستای اجرای طرح های محرومیت زدایی با حضور فرمانده سپاه ناحیه دره شهر و بخشدار مرکزی و مسئولین ادارات ذی ربط برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار اسداله قادری مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره شهر در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ در رابطه با طرح های محرومیت زدایی در دست اقدام در سال 95 گفت: امسال به حول و قوه الهی بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره شهر در عرصه طرح های محرومیت زدایی 25 منزل مسکونی برای افراد بی بضاعت و مستمند که از قبل توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) شناسایی شده اند مسکن تهیه و تحویل خواهد داد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه دره شهر گفت: در مرحله اول 13 مسکن ساخته خواهد شد و 12 تای مابقی در مرحله دوم ساخته و تکمیل و تا پایان شش ماهه اول سال جاری به افراد مستحق تحویل داده خواهد شد.

قادری زیربنای هریک از این منازل را 50 متر مربع عنوان کرد که بودجه ای معادل 5 میلیارد ریال برای آن ها تخصیص داده شده است.

سرهنگ دوم پاسدار اسداله قادری گفت: اردوهای جهادی در ساخت و تکمیل این منازل مسکونی با بسیج سازندگی در قالب طرح هجرت همکاری داشته و نقش عمده ای را ایفا خواهند کرد.


ارسال نظرات