خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک از اجرای طرح تابستانه جوانه‌های صالحین در 38 پایگاه بسیج محلات این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۳۹
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

احسان کریم‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج، در اندیمشک اظهار کرد: طرح تابستانه نیروی مقاومت بسیج با عنوان جوانه‌های شجره طیبه صالحین در 38 پایگاه محلات و روستاهای این شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ملی غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان بسیجی با رویکرد فرهنگی و در قالب حلقه‌های شجره طیبه صالحین و توجه به ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن، برگزاری اردوهای علمی و تفریحی علمی، برگزاری کلاس هنری،کلاس نماز و احکام و کلاس‌های سبک زندگی اسلامی ازجمله برنامه‌های اجرایی این طرح در سطح شهرستان است.

کریم‌پور افزود: اعزام 392 نفر از اعضا و سرگروه‌های خواهر و برادر حلقه‌های شجره طیبه صالحین به سفر زیارتی مشهد مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که در تابستان سال جاری اجرایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: توجه به غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان و استفاده مناسب از این فرصت برای آشنایی و بهره‌مندی هرچه بیشتر آنان با مفاهیم انقلاب و اسلام از جمله مهمترین برنامه‌های بسیج در این ایام است.

این مسئول در ادامه گفت: پیش‌بینی می‌شود که در این طرح بیش از دو هزار نوجوان بسیجی در این طرح ملی شرکت کنند. از این تعداد 23 پایگاه شهری و روستایی برای برادران و 15 پایگاه شهری و روستایی برای خواهران در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها