خبرهای داغ:
معاون نیروی انسانی سپاه فجر در بازدید از مرکز فضای مجازی فارس:

فعالان فضای مجازی در عرصۀ مقابله با جنگ نرم فرهنگی پیشرو هستند

سرهنگ پاسدار رجایی با تقدیر از فعالیت های دست اندرکاران مرکز فضای مجازی سپاه فجر گفت: استان فارس از نظر دارا بودن استعداد های جوان و مومن وضعیت بسیار خوبی دارد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۲۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۶
بمناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی سرهنگ پاسدار رجایی معاون نیروی انسانی سپاه فجر با دکتر ابراهیم عباسی مدیر و جمعی از دست اندرکاران مرکز فضای مجازی استان فارس دیدار نمود.

* سرهنگ پاسدار رجایی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه ابزارها و امکاناتی که بر پایۀ فضای مجازی و سایبری شکل گرفته اند ارتباطات جوامع انسانی را بصورت گسترده تحت تاثیر قرار داده اند، گفت: فضای مجازی هم یک فرصت بسیار خوب است و هم می تواند یک تهدید باشد، در عصر حاضر دشمنان انقلاب اسلامی با سرمایه گذاری فراوان بدنبال تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان جامعه از طریق فضای مجازی هستند.

فعالان فضای مجازی در عرصۀ مقابله با جنگ نرم فرهنگی پیشرو هستند

وی با بیان اینکه استان فارس از نظر دارا بودن استعداد های جوان، مومن و انقلابی وضعیت بسیار خوبی دارد، گفت: اکثر فعالان فضای مجازی از نوجوانان و جوانان هستند و همین جوانان مومن هستند که در عرصۀ مقابله با جنگ نرم فرهنگی پیشرو هستند.

معاون نیروی انسانی سپاه فجر در پایان صحبت هایش با بیان اینکه مفاهیم فضای مجازی بیشترین تاثیر را بر ارتباطات جمعی و روابط عمومی داشته اند، گفت: استفاده از ابزارهای نوین اطلاع رسانی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل آینده ساز کشور و همچنین سایر ملت های جهان از نکات مهمی است که همواره باید مورد توجه فعالان فضای مجازی قرار داشته باشد.

* در بخش دیگری از این دیدار، دکتر ابراهیم عباسی مدیر مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس ضمن تشریح فعالیت های این مرکز، گفت: فضای مجازی عرصه ای است که بر پایۀ تکنولوژی و ابزارهای نوین ارتباطات جمعی و اطلاع رسانی شکل گرفته است، الحمدالله امروز این مرکز با بهره گیری از نیروی انسانی نخبه و جوان قدم های بسیار خوبی در جهت استفاده از فرصت ها و مقابله با تهدیدات این عرصه در استان فارس و کشور برداشته است.

«آمریکا ستیزی» شاخصه نماینده تراز انقلاب اسلامی است

وی خاطرنشان نمود: رزمندگان سایبری مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس بصورت شبانه روزی در راستای تحقق منویات فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) تلاش می نمایند.

در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار رجایی از بخش های مختلف مرکز فضای مجازی استان فارس بازدید نموده و با فعالان فضای مجازی به گفت و گو و تبادل نظر پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار