خبرهای داغ:
مسئول واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از برگزاری مراسم عقد ازدواج جوانان شیرازی در نیمه شعبان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۱۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

بهنام جعفری از برگزاری مراسم عقد ازدواج جوانان شیرازی در نیمه شعبان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و اظهار داشت: این مراسم صبح و عصر روز یکشنبه در سالن عقد آستان حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 10 زوج برای روز نیمه شعبان ثبت نام کرده‌اند، گفت: علاقه‌مندان تا روز شنبه فرصت دارند که از طریق سایت آستان نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مسئول واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) افزود: از ابتدای راه‌اندازی سالن عقد در حرم حضرت شاهچراغ(ع) تاکنون 150 تا 200 زوج مراسم عقد خود را در این حرم مطهر برگزار کردند.

جعفری خاطرنشان کرد: زوجین جوان با حضور در این برنامه، علاوه بر اجرای مراسم عقد ازدواج و دریافت بسته فرهنگی ویژه خانواده می‌توانند از خدمات فرهنگی جنبی همچون استفاده از خدمات مرکز مشاوره آستان مقدس در زمینه‌های مختلف، کارگاه‌های آموزشی ویژه خانواده‌ها و غیره استفاده کنند.

وی تصریح کرد: زوجین جوان با حضور در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع)  زندگی مشترک خود را با جاری شدن خطبه عقد ازدواج در سومین حرم اهل بیت آغاز کرده و این پیوند معنوی را به عنوان ره توشه زندگی به همراه دارند.

مسئول واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس احمدی و محمدی بیان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند همه روزه در ساعات اداری به واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس واقع در ضلع شرقی حرم مطهر، جنب ورودی مسجد جامع عتیق مراجعه کنند و یا با شماره تلفن32131321 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها