خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در همایش روابط عمومی های سپاه آذربایجان شرقی، مهمترین وظیفه روابط عمومی ها را شناخت، نفوذ و جلب افکار عمومی دانست و گفت: روابط عمومی ها باید صدای مخاطب را بشنوند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی اصغری، داشتن علاقه، همت و پشتکار را در کنار تخصص، از ویژگی های روابط عمومی برشمرد و افزود: روابط عمومی ها باید مسئولانه و همگام با افکار عمومی حرکت کرده و با عملکرد درست خود موجب افزایش سطح آگاهی در جامعه شوند.

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید رابط بین مردم و دستگاه ها بوده و حقیقت مطلب را در مورد دستگاه ها بیان کنند.

اصغری همکاری روابط عمومی با خبرنگاران و رسانه ها را از مهمترین ویژگی آنها عنوان و بیان کرد: روابط عمومی ها از کانال های مهم کسب خبر برای مطبوعات و رسانه ها هستند و همکاری نکردن آن ها با رسانه ها، محروم کردن مخاطب از اطلاعات و آگاهی است.

وی روابط عمومی ها را به خویشتن داری بیشتر دعوت کرده و از آن ها خواست: با استفاده از رسانه ملی و روزنامه ها، اقدامات مختلف را با زبانی تاثیر گذار و قابل فهم به اطلاع مردم برسانند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا، برنامه ریزی برای انعکاس اهداف، سیاست ها، فعالیت ها، برنامه ها و مواضع سازمان به مخاطب، گردآوری، جمع بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه های مخاطبان در زمینه فعالیت های سازمان و ارائه به مدیریت، تلاش در جهت تقویت روحیه بین همکاران کارکنان و مدیران، مشارکت در برگزاری سمینارها و گردهمایی های سازمان، پوشش تبلیغی و فضاسازی و گرامیداشت ایام ها و تدوین و اجرای آئین داخل سازمان، تولید آگهی و فیلم های مورد نیاز برای تبلیغ عملکرد را از جمله وظایف مهم روابط عمومی ها برشمرد.

علی اصغری در سخنان پایانی خود، ایجاد کارگاه های آموزشی و برگزاری دوره های آموزشی در طول سال برای افزایش کارایی روابط عمومی هارا لازم و ضروری دانست.


در پایان این کارگاه آموزشی یکروزه، از مسئولان برتر روابط عمومی نواحی سپاه عاشورا تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها