خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج ثارالله(ع):
مصطفوی بر لزوم پرهیز از همنشینی با پیروان بهائیت و فرق ضاله تأکید کرد و گفت:‌ همنشینی با پیروان فرق ضاله هیچ توجیه شرعی ندارد.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۵
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
حجت‌الاسلام ابراهیم مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله(ع) شیراز  با بیان اینکه ملاقات و هم‌نشینی با فرقه ضاله بهائیت شرم‌آور است گفت: همنشینی با پیروان فرق ضاله هیچ توجیه شرعی ندارد.

وی افزود: قبح‌زدایی از فرق ضاله، کم رنگ کردن مرزبندی خودی و غیر خودی، بسترسازی برای اعمال فشار غربی‌ها به نظام، فضاسازی تبلیغی از اهداف انتشار تصاویر دیدار برخی با بهائیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل سعی دارند معادله جدیدی به غیر از تحریم و ایجاد مانع بر سر راه موشک‌های بالستیک و نقض حقوق بشر علیه ایران ایجاد کنند، گفت: نشست مشترک با بهائیان یک نشست عادی نیست بلکه حضوری رفاقتی و احترام‌آمیز است و این کار چیزی فراتر از فسق است.

مصطفوی به سخنان برخی از مراجع عظام تقلید درباره همنشینی‌ با بهائیان اشاره کرد و گفت: پیروان این فرقه ضاله دشمن اسلام و تشییع هستند و حیاتشان وابسته به صهیونیسم و آمریکاست.

وی با بیان اینکه دستور دین اسلام این است که کسانی که دشمن دین هستند را نباید احترام کرد، گفت: نباید در محافل و مجالس آن‌ها حضور یافت چنانچه مراجع عظام تقلید نیز پاسخ تمام عیاری نسبت به این مسئله اظهار کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها