خبرهای داغ:
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه ظهور و بروز فائزه هاشمی در جمع بهاییان دور از انتظار نبود گفت: برخورد با فائزه هاشمی مصداق بزرگ‌ترین نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۰۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

عبدالله خسروانی در جمع مسؤولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شیراز اظهار داشت: با مرور تاریخ انقلاب، با پدیده‌ها و رویدادهای قابل‌ تاملی روبه‌رو می‌شویم که بهت‌انگیز بوده که یکی از این رویدادها و پدیده‌ها مصلحت‌ندانی مجری مصلحت نظام است.

وی با بیان اینکه فرزند کسی در جمع بهاییان حضور می‌یابد که خود از نافیان بهاییت بوده و دیگران را نیز به پرهیز از این اقدامات توصیه کرده است، افزود: پرداختن آقای هاشمی به بیت خود بسیار لازم به‌نظر می‌رسد و بر سایر فعالیت‌های ایشان اولویت دارد و از بهترین معروفات است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس اضافه کرد: هنگامی که تربیت‌شدگان هاشمی یا در اوین به سر می‌برند و یا در جمع بهاییت ظاهر می‌شوند باید برای این انقلاب و نظام دست به دعا شد و آیا زمان آن نرسیده تا آقای هاشمی فرزندان خود را از همراهی با دشمن باز دارد.

خسروانی بیان کرد: هنگامی فائزه هاشمی در فتنه سال 88 هم‌نوا با دشمن شده و از اسم‌ و رسم پدر خود مایه گذاشته و به‌ نظام ضربه می‌زند، امروز نیز ظهور و بروزش در جمع بهاییان دور از انتظار نیست اما بیم آن می‌رود که این قبح‌زدایی و پرده‌برداری از این رابطه با سابقه آغازگر یک سناریوی بدفرجام باشد و غفلت از این اقدامات، آینده بدی را برای این خاندان نوید می‌دهد.

وی تصریح کرد: مسؤولان نظام نباید از این گناه بزرگ بگذرند چراکه برخورد با فائزه هاشمی مصداق بزرگ‌ترین نهی از منکر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها