رئیس کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کنگره بزرگ شهدای این استان با مشارکت بیش از ۱۰ هزار خانواده شهید در یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۷۳
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۳
محمد نصیرزاده در نخستین نشست هماهنگی اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امسال کنگره بزرگ شهدای این استان با مشارکت بیش از 10 هزار خانواده شهید ساکن در داخل و خارج از استان در یاسوج برگزار می‌شود.

وی زمان مشخص  شده کنونی برای برگزاری این کنگره را نهم تا دوازدهم آبان ماه عنوان کرد و افزود: تاریخ نهایی نامعلوم و ما براساس این تاریخ، برنامه‎های کنگره را طراحی می‌کنیم.

نصیرزاده تصریح کرد: براساس پیش‌بینی‌ها 25 هزار نفر در این کنگره مشارکت می‌کنند و به مدت 4 روز میهمان کنگره هستند.

وی با تشریح برخی برنامه‌های پیش‌بینی شده در کنگره بزرگ شهدای کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: برنامه‌های 3 روز نخست کنگره در قالب روز روحانیون، فرهیختگان و دانش‌آموزان اجرا و برنامه اختتامیه در روز چهارم انجام می‌شود.

رئیس ستاد کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: حدود یک هزار و 200 مهمان از خارج از استان جهت شرکت در کنگره حضور می‌یابند و حدود 20 کمیته نیز در راستای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده فعالیت می‌کنند.

نصیرزاده اظهار کرد: محل برگزاری این کنگره در مصلای یاسوج پیش‌بینی شده است.

مسئول امور ارتباطات و انرژی کمیته پشتیبانی اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست از آمادگی کامل شرکت توزیع نیروی برق استان برای مشارکت در اجرای مطلوب کنگره شهدای استان خبرداد.

داود راهزادی افزود: پشتیبانی‌های لازم در حوزه تامین برق برای برگزاری شایسته کنگره شهدای استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پوشش‌دهی مناسب تلفن‌های همراه، انتشار مستمر اخبار و‌گزارش‌ها و تأمین و تجهیز ژنراتورهای برق برخی از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات