خبرگزاری بسیج: نیمی از بهار امسال را در حالی پشت سر گذاشته ایم، که شهرستان پاکدشت 6 تن از جوانان خوب و ارزشی خود را در راه دفاع از حریم اهل بیت (ع) تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۶۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳

جوانانی که با الگو گیری از مولایشان حضرت ابوالفضل العباس(ع)، منش و غیرتمندی ایشان را سرلوحه کار خود قرار داده و مطامع دنیوی را به جهاد در راه خدا نفروختند.

شهیدانی که هر کدام به نوبه خود منحصر به فرد بودند، ثبت عنوان اولین شهید مدافع حرم در ارتش، فرماندهی گروهان مدافعان پاکستان، شهیدی که سومین شهید از یک خانواده بود، شهید نوجوان 16ساله و شهدایی که در رثای اهل بیت مدیحه سرایی می کردند.

شهدایی که با حضورشان پاکدشت را آکنده از شمیم شهادت و ولایت کردند و حضور کم نظیر مردم در استقبال از این شهدا بار دیگر شعار "با ولایت تا شهادت" را یادآور شد.

شهرستان پاکدشت از دوران انقلاب اسلامی تاکنون قریب 500شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و امروز هم در گذر از دهه چهارم انقلاب اسلامی نیز پیشتاز بوده و 19شهید، 3جاویدالاثر و چندین جانباز را در راه دفاع از حرم اهل بیت در خارج از مرزهای جغرافیایی وطن و با محوریت صدور پیام انقلاب اسلامی تقدیم کرده و رتبه نخست را از این حیث در بین شهرستان های استان تهران از آن خود کرده است.

پرپر شدن 6گل از گلستان پاکدشت و شروعی معنوی در بهار امسال می تواند نویدی باشد برای سالی پر امید همراه با تقویت فرهنگ ولایت پذیری.

این شهدا با حضور خود در خط مقدم جبهه ها و نیز مردم با حضورشان در مراسم  تشییع و بزرگداشت شهدا و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" ولایت پذیری خود را اثبات کردند و این بار نوبت خادمان ملت در مسئولیت های اجرایی است که با بهره مندی از بیانات رهبر معظم انقلاب و با اقدام و عمل به گسترش و تعمیم فرهنگ شهادت طلبی و ولایت پذیری کمک کرده و دین خود را به شهدا ادا کنند. إنشاء الله...

محمد فرخی – مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه مقاومت پاکدشت

 

ارسال نظرات