مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت :در بررسی های کارشناسی سرممیزان شرکت Tur Intercent ، شرکت توزیع نیروی برق این استان به عنوان اولین شرکت توزیع برق کشور بود که توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 را کسب کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۵۵
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
 داود راهزادی در گفتگو با بسیج گفت: در بررسی های کارشناسی سرممیزان شرکت Tur Intercent ، شرکت توزیع نیروی برق این استان به عنوان اولین شرکت توزیع برق کشور بود که توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 را کسب کند.
وی افزود:‌ اخذ این گواهینامه می تواند سبب ارتقای سطح علمی ، تخصصی و مدیریتی در مدیران ارشد و میانی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد باشد.
سرممیز رسمی شرکت Tur Intercert نیز به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد اولین شرکت توزیع برقی است که توانست گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 را در کشور اخذ کند.
' حجت ابراهیمی ' با برشمردن اهداف صدور گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه با ویرایش 2015 ، اظهارداشت:‌ایجاد ارزش متناسب با مشترکین ، توانمندی های زیرساختی در پرسنل ، نگرش سیستمی به وظایف و اعتقاد به حفظ نگهداری محیط پیرامونی و بالابردن سطح ایمنی از مهمترین اهداف صدور این گواهینامه است.
ارسال نظرات