سرهنگ موسوی زاده در گفتگو با بسیج:

رهنمودهای امام خمینی(ره) بر پایه اتکاء به توان داخلی کشور بود

مسئول سابقه کمیته مهمانان خارجی قرارگاه شهید فهمیده با بیان اینکه سال گذشته هزار زائر خارجی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور داشتند، گفت: رهنمودهای امام خمینی(ره) همیشه بر پایه اتکا به توان داخلی کشور بود
کد خبر: ۸۶۷۹۳۳۷
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
سرهنگ موسوی زاده مسئول سابق کمیته مهمانان خارجی قرارگاه شهید فهمیده در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به استقبال همه ساله زائران خارجی از مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: سال گذشته هزار زائر خارجی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) حضور داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اندیشه های امام خمینی(ره) در خصوص اتکاء به توان داخلی کشورمان گفت: رهنمودهای امام خمینی(ره) همیشه بر پایه اتکاء به توان داخلی کشور بود و این به معنی استفاده حداکثری از توان و پتانسل کشورمان است. 

موسوی زاده تاکید کرد:رهبرانقلاب هم همیشه تاکید داشته اند که ما باید استقلال خودمان را حفظ کنیم و هیچ نیازی به بیگانگان نداشته باشیم و با استفاده از ظرفیت ها داخلی کشورمان می توانیم بی نیاز شویم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امام خمینی(ره) بر ضرورت استقلال اقتصادی تکیه فراوان داشته و عدم خودباوری و القائات مستکبران مبنی بر عدم ادامه حیات بدون وابستگی به آنان را خطر بزرگ برای جامعه می داند و استقلال و عزت مسلمین را در گرو استقلال اقتصادی آنان می شمارند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار