خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر؛

طلبگی با بسیج عجین شده است

فرمانده تیپ ۸۳ امام صادق(ع) قم گفت: ما طلبه غیر بسیجی نداریم ، طلاب باید مسیر ولایت را به عنوان راه مستقیم انتخاب نمایند؛ چراکه بسیجی در مسیر ولایت است و فرمانده و حرف او، ولایت می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۲۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی فر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج مدرسه علمیه علوی قم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: طلاب و مدیریت این مدرسه علمیه از برخی مدارس که سال ها پایگاه بسیج دارند، بسیجی تر هستند که مایه خوشحالی است.

وی ابراز داشت: از یادواره شهدای پرمحتوایی که چند روز گذشته در این مدرسه علمیه برگزار شده است، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم با اشاره به آیه 105 سوره انبیاء، خاطرنشان ساخت: خداوند متعال در این آیه فرموده است: «وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِن بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ/ و در حقيقت، در زبور پس از تورات نوشتيم كه زمين را بندگان شايسته ما به ارث خواهند برد».

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر تصریح کرد: زبور کتاب پیامبر اولوالعزم نیست؛ ولی خداوند یک بخشنامه و ابلاغیه از این کتاب آسمانی صادر کرده و نکته این قصه آنجاست که در قصه حضرت داوود در کتاب زبور، قصه ای خاص است که نوجوان بسیجی با پیش پا افتاده ترین امکانات و با اندیشه اطاعت پذیری از رهبری آن زمان در کنار یک روحیه شجاعانه و نترس در مقابل ابر قدرت ترین انسان آن روز ایستادگی کرد و پیشانی حاکم ظلم را مورد هدف قرار داد و در پایان او را از بالای مرکب راهبرش بر روی زمین انداخت و فریاد پیروزی را در میان مؤمنین، بلند و دشمنان فرار را بر قرار ترجیح دادند.

وی بیان داشت: خداوند در این آیه چهره ای بسیجی را به ما معرفی می کند که این شخص با تدبیر و تخصص لازم و البته با اسلحه خودساخته به سراغ کسی رفته است که تمام قدرت و امکانات را داشت و نقطه و مرکزیت فرماندهی او را مورد هدف قرار داد.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم اظهار داشت: شناخت دشمن و نقطه اصلی او یکی از شاخصه های یک بسیجی است که باید از حضرت داوود (ع) درس گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر ابراز داشت: تقویت توانمندی علمی یکی از راه هایی است که طلاب بسیجی می توانند برای دستیابی به تدبیر و بصیرت از آن بهره های لازم را ببرند.

وی در ادامه به مزاحمان اندیشه بسیج و بسیجی نیز اشاره و خاطرنشان ساخت: خداوند متعال در آیه 14 سوره حدید فرموده است: « يُنادُونَهُمْ أَ لَمْ نَکُنْ مَعَکُمْ قالُوا بَلي‏ وَ لکِنَّکُمْ فَتَنْتُمْ أَنْفُسَکُمْ وَ تَرَبَّصْتُمْ وَ ارْتَبْتُمْ وَ غَرَّتْکُمُ الْأَمانِيُّ حَتَّي جاءَ أَمْرُ اللَّهِ وَ غَرَّکُمْ بِاللَّهِ الْغَرُورُ/ آنها مؤمنان را ندا می دهند: آیا ما در دنیا با شما نبودیم؟ گویند: آری ، و لکن شما خود را به هلاکت افکندید و ( هر شری را برای مؤمنان ) انتظار کشیدید و ( در دین حق ) شک کردید و آرزوها ( ی باطل ) شما را مغرور ساخت تا فرمان خدا ( به هلاکتتان ) در رسید ، و شیطان فریبنده شما را درباره خدا فریب داد» و باید گفت که این آیه مربوط به انسان های خودی و داخلی است که مزاحمان اندیشه بسیج و بسیجی می باشند.

فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم با بیان این مطلب که امروز رهبر معظم انقلاب پرچمدار و علمدار بسیج است، تصریح کرد: بر اساس آیه مذکور، امروز هم برخی از مسئولان را داریم که با بسیج و روحیه بسیجی مشکل داشته و از ابتدا هم در موضوعات گوناگون از جمله موضوع ولایت فقیه در شک و شبهه بوده و در تقابل بودند.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر بیان داشت: «إعراض»، «اعتراض» و «معارضه»؛ هر سه از یک ماده است که در موضوع مقابله با ولایت فقیه، ابتدای آن با اعراض آغاز شده و در ادامه به اعتراض و در پایان به معارضه کشیده خواهد شد.

وی اظهار داشت: امروز جناح ها به فکر خود بوده و طلاب باید مسیر ولایت را به عنوان راه مستقیم انتخاب نمایند؛ چراکه بسیجی در مسیر ولایت است و فرمانده و حرف او، ولایت می باشد.
فرمانده تیپ 83 امام صادق(ع) قم ابراز داشت: ما طلبه غیر بسیجی نداریم و اگر طلبه ای داشتیم و بسیجی نبود، باید در طلبه بودن خود شک کند. 

ارسال نظرات