خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به تاثیرگذاری مستقیم عشایر در زندگی مردم، این قشر را ضامن امنیت و اقتدار نظام اسلامی در ابعاد مختلف دانست.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۹۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرم در همایش «عشایر، مرزداران وحافظان هویت» اظهار کرد: تمام اقدامات عشایر موجب امنیت پایدار و اقتدار نظام اسلامی است و باید در این راستا حمایت های همه جانبه از این قشر انجام گیرد.

وی با اشاره به خاطره سرلشگر جعفری از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به کردستان در سال 88، عنوان کرد: سرلشگر جعفری در این رابطه اعتقاد دارد که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر به کردستان دیدار با عشایر را بی ریاترین و بهترین دیدارهای خود دانسته اند. این سخن از سوی مقام دینی و معنوی چون رهبر معظم انقلاب اسلامی نشانگر مقام والای عشایر در کشور و نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در خصوص جایگاه عشایر در کلام امام(ره) و رهبری معظم بیان داشت: جایگاه عشایر در کلام این بزرگواران جایگاهی بس مترقی بوده و اهمیت این قشر غیرقابل کتمان است.

وی، اضافه کرد: اکثریت عشایر دارای خصوصیات صداقت، صمیمیت، صراحت در کلام و غیرت دینی هستند. این یعنی عزت دینی و قدرت اسلامی.

سردار خرم، خطاب به سران عشایر استان توصیه کرد: شما سران عشایر پیشگامان تربیت جوانان بعنوان پاسداران امنیت پایدار هستید و باید جوانان را به این مسیر مترقی سوق دهید.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در پایان سخنان خود بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به توصیه امام خامنه ای(مدظله العالی) در خدمت عشایر است و سنگر به سنگر همراه این مردم شریف خواهد بود.

ارسال نظرات