رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی خبر داد
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی از احتمال آبگرفتگی معابر به ویژه در شهرهای شمالی استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۷۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسج آذربایجان غربی، مهدی صابری اظهار داشت: هم اکنون در شهرهای مختلف استان به ویژه شهرهای شمالی آذربایجان غربی شاهد بارش باران هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود، تصریح کرد: وزش باد شدید از بعد از ظهر امروز در شهرهای شمالی و مرکز استان آغاز خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه احتمال آبگرفتگی معابر در استان وجود دارد، اذعان داشت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد.

این مسؤول از کوهنوردان و افرادی که فردا برای تفریح آخر هفته به کنار دریا می‌روند خواست تا نکات ایمنی را رعایت کنند، ادامه داد: توصیه می‌شود کوهنوردان از پیاده روی در دره‌ها خودداری کنند.

صابری با بیان اینکه احتمال وقوع صاعقه در این استان طی امروز وجود دارد، اعلام کرد: وقوع صاعقه وجود دارد و لازم است تا در این خصوص توصیه‌های ایمنی جدی گرفته شود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی آذربایجان غربی با بیان اینکه از روزهای آینده شاهد آسمانی صاف در استان خواهیم بود، اظهار داشت: به تدریج طی روزهای آینده شاهد افزایش دمای استان خواهیم بود.

ارسال نظرات