خبرهای داغ:
فرماندار شاهین‌دژ اعلام کرد

اعزام 550 نفر از شاهین‌دژ به حرم مطهر

فرماندار شاهین‌دژ از اعزام 550 نفر از شاهین‌دژ به حرم مطهر خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۷۷
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسج آذربایجان غربی، حسین عباسی اظهار داشت: 550 نفر از مردم شاهین‌دژ امسال همزمان با سالروز رحلت امام خمینی (ره) به حرم مطهر اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است، تصریح کرد: این افراد با 13 دستگاه اتوبوس راهی حرم امام خمینی (ره) خواهند شد و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق خواهند کرد.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینک برای این منظور برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است، ادامه داد: ایجاد امکانات رفاهی و داشتن سفر ایمن و امن یکی از مهمترین اقداماتی است که در این سفر انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه در این خصوص تلاش شده تمام اقشار جامعه در این سفر معنوی حضور یابند، اظهار داشت: اعزام هر چه بیشتر جوانان به این سفر معنوی در راستای آشنایی بیشتر آنها با آرمان‌های امام راحل انجام می‌گیرد.

عباسی با بیان اینکه باید ارزش‌های انقلابی و اسلامی در جامعه بیش از این برای جوانان معرفی شود، حضور جوانان در مراسمات انقلابی و مذهبی را در این زمینه موثر عنوان کرد.

فرماندار شاهین‌دژ با بیان اینکه افراد اعزامی از این شهرستان 15 خرداد ماه در کنار حرم مطهر امام خمینی (ره) خواهند بود، اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا از عمده اهداف اعزام این افراد است.

ارسال نظرات