حجت الاسلام مدرسی :

برگزاری یادواره شهدا تضمین کننده بقاء وتوفندگی انقلاب می باشد

حجت الاسلام مدرسی: برگزاری یادواره شهدا و معطر نمودن فضای جامعه به نام و یاد شهدا تضمین کننده بقاء توفندگی انقلاب بوده و بواسطه همین فضایی معنوی ایثاروشهادت در جامعه است که پایه های انقلاب را مستحکم مانده است.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۵۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با میلاد حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان جمعی از اعضای ستاد یادواره شهدای حوزه مقاومت 6 امام علی (ع) ناحیه ثارالله یزد با حضور در دفترحجت الاسلام حاج سید محمد کاظم مدرسی با وی دیدار کردند.

در این نشست اعضای ستاد گزارشی از اهداف، موضوع و اقدامات در دست اقدام در راستای برگزاری یادواره شهدا ارائه نمودند.

در ادامه حجت الاسلام مدرسی ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی توفیق الهی اظهارداشت:تردیدی نیست که برگزاری یادواره شهدا و معطر نمودن فضای جامعه به نام ویاد شهدا تضمین کننده بقاء توفندگی انقلاب بوده و بواسطه همین فضایی معنوی ایثاروشهادت در جامعه است که پایه های انقلاب را مستحکم مانده است.

وی افزود: چه بسا جوانانی که هیچ گونه وابستگی به شهید وشهادت ندارند ولی به شهدا عشق می ورزند و در مراسم شهدا باتمام توان فعالیت می کنند.

مدرسی با بیان اینکه هم مکان وهم زمان که برای برگزاری یادواره در نظر گرفته اید بسیار خوب است افزود: مطمئن باشید که قدم برداشتن در راه شهدا توفیق الهی را در بر داشته و موجب رضایت قلب حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و رضایت خاطر مقام معظم رهبری (مدظله)خواهد بود.

امام جمعه بخش حومه شرقی یزد در ادامه گفت : بنده هم در وسع خود هر گونه همکاری وحمایت که لازم باشد در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم دریغ نخواهم کرد.

در پایان جلسه مدرسی برای توفیق و خدمتگذاری هرچه بیشترحاضرین به اسلام و انقلاب دعا نمود.

ارسال نظرات