رییس حوزه علمیه برادران تفت گفت: در شرایطی که دشمن تهاجم به اعتقادات دینی جوانان را به اوج رسانده است با تصمیمی عجیب ساعت درس دینی دانش آموزان کم می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۲۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رییس حوزه علمیه جعفریه برادران شهرستان تفت، با انتقاد از کاهش ساعات درس دینی دانش آموزان مقطع متوسطه گفت: مشخص نیست چنین تصمیماتی با کدام مبنا و علت اتخاذ می شود.

حجت الاسلام زارع افزود: در شرایطی که دشمن تهاجم به اعتقادات دینی جوانان را به اوج رسانده است با تصمیمی عجیب ساعت درس دینی دانش آموزان کم می شود.

وی با بیان اینکه چنین اقداماتی ریختن آب به آسیاب دشمن است، به بیان این سئوال پرداخت که چرا از ساعت دیگر دروس کم نشده و تنها ساعت درس دینی باید کم شود؟

این کارشناس فرهنگی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری شرایط امروز را حمله همه جانبه فرهنگی، اعتقادی و سیاسی به جوانان می دانند؛ اما بعضی از مسئولان به جای پاسخ به این حملات، خود در راستای اهداف دشمن حرکت می کنند.

این روحانی در پایان گفت: چنین مصوبه ای، آن هم در مقطعی که دانش آموزان در معرض بیشترین سئوالات و شبهات هستند نه تنها مبارزه با تهاجم دشمن نیست بلکه حرکت و کمک در جبهه دشمن است.

صبح تفت
ارسال نظرات