عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بنابر گزارش دیوان محاسبات و بررسی های مجلس، بیمه مرکزی در پرداخت حقوق مدیرانش تخلفات کلانی داشته و سخنگوی دولت نمی تواند این قضیه را منکر شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۹۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه حقوق ده‌ها میلیونی مدیران دولتی مربوط به معوقاتشان بوده است، گفت: بخشی از آن مبلغ می تواند معوقات افراد باشد اما اینکه بخواهند با این عنواین، غیرقانونی بودن این حقوق ها را توجیه کنند، به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با تأکید بر نامتعارف بودن حقوق‌های نجومی مدیران دولتی، اظهار داشت: آقای نوبخت اعلام می کنند که این حقوق ها نامتعارف نبوده اند! اما چگونه می توان گفت که حقوقی در حدود 100 میلیون تومان نامتعارف نیست در حالی که حقوق کارگران زحمت کش به سختی به مرز یک میلیون تومان می رسد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیوان محاسبات تخلف در پرداخت حقوق های نجومی را تأیید کرده است، افزود: بنابر گزارش دیوان محاسبات و بررسی های مجلس، بیمه مرکزی در پرداخت حقوق مدیرانش تخلفات کلانی داشته و سخنگوی دولت نمی تواند این قضیه را منکر شود.

قادری در پایان اذعان کرد: دیوان محاسبات کشور باید به صورت علنی این تخلف در دستگاه های دولتی را اعلام و شفاف سازی کند تا دولتمردان نتوانند بدون سند، این ماجرا را توجیه کنند.

ارسال نظرات