مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم:

جوانان خط مقدم مقابله با فتنه حقوق بشری

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مراسم ولادت حضرت علی اکبر (ع) در ناحیه خاتم جوانان را خط مقدمه مقابله با فتنه حقوق بشری خواند.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۷۶
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان مراسم سخنرانی و مولودی خوانی در ناحیه مقاومت بسیج خاتم برگزار شد.

حجه الاسلام والمسلمین شیخ زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این ناحیه با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) جوانی را یکی از نعمت هایی دانست که وقتی از دست می رود انسان ارزش آن را می فهمد مانند سلامتی و امنیت، پس باید در این دوران به نحو شایسته از آن بهره مند شویم.

وی در ادامه مهمترین ویژگی جوانان را اثر پذیری بالا دانست و گفت: قلب جوان آماده پذیرش معارف الهی است همانگونه که حضرت علی (ع) می فرمایند : قلب جوان همچون زمین آماده و قابل کشت است که هر بذری در آن پاشیده شود می پذیرد .

بر ما واجب است مصون سازی جوانان در مقابل حملات فرهنگی، عقیدتی دشمن و شناسایی فتنه ها و برنامه جدید دشمن که یکی از بدترین آن فتنه حقوق بشری است که توسط دلدادگان به غرب در حال اجرا است گام برداریم و برای رشد بهتر جوانان برنامه ریزی های دقیق تری صورت پذیرد تا خدایی ناکرده در دام برنامه های دشمن نیفتند.

تجلیل از جوانترین سرباز و پاسدار ناحیه و مولودی خوانی از دیگر برنامه های این مراسم بود .
ارسال نظرات
آخرین اخبار