حمید
همایش سران ایلات و عشایر در سپاه ناحیه آبدانان/
امام جمعه آبدانان گفت: بسیج عشایری موتور تولیدات داخلی جامعه بوده و این روند را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۵۴
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ 29 اردیبهشت روز بسیج عشایری، همایش سران ایلات و طوایف شهرستان آبدانان در محل نماز خانه صاحب الزمان سپاه ناحیه با حضور امام جمعه آبدانان، فرمانده سپاه ناحیه و مسئولین ادارات جهاد کشاورزی ، منابع طبیعی و امور عشایری برگزار شد.

حجت الاسلام حاجیلری امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان با بیان اینکه به فرموده حضرت امام (ره)عشایر ذخایرانقلاب هستند؛ به تبیین نقش عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در برهه ی کنونی نیز عشایران سردمداران تحقق شعار مقام معظم رهبری هستند که مبنی بر اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بوده است؛ تصریح کرد: بسیج عشایری موتور تولیدات داخلی جامعه بوده و این روند را ادامه دهند.

حجت الاسلام حاجیلری تاکید کرد: مسئولین باید با دقت به بررسی مشکلات قشر بسیج عشایری بپردازند و مشکلات آنان را حل نمایند .

در ادامه مراسم یکی از شعرای محلی سرای شهرستان به خواندن اشعاری در رشادت عشایر پرداخته و نماینده عشایر نیز مشکلات آنان را مطرح نمود و خواستار پاسخگویی مسئولین و حل مشکلات آنان شد.

در پایان مراسم با قرائت بیانیه پایانی آمادگی خود را جهت حضور فعال در تمامی عرصه های اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی را با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری اعلام نمودند.


ارسال نظرات