خبرهای داغ:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض خبر داد:
فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض گفت: برای اولین بار مراسم احیای شب نیمه شعبان در سه مسجد بخش نیم بلوک برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۹۱۴۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸

احمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال شب نیمه شعبان متفاوت تر از سال گذشته است گفت: برای اولین بار مراسم احیای شب نیمه شعبان در سه مسجد بخش نیم بلوک از جمله روستای کرغند، گزنشک و مسجد جامع خضری دشت بیاض برگزار می شود.

وی عنوان کرد: از همه عموم مردم دعوت می شود تا در برگزاری این مراسم حضور باشکوه تری داشته باشند.

فرمانده حوزه شهید باهنر خضری دشت بیاض افزود: افراد می توانند برای ثبت نام به پایگاه های بسیج این دو روستا و پایگاه های بسیج خضری دشت بیاض مراجعه کنند.

احمدی ادامه داد: همچنین برنامه هایی از جمله برگزاری دعاها و قرآن، اجرای جشن و سرور،‌ دعوت از سخنران و غیره از برنامه های این مراسم خواهد بود .

حسینی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد بخش نیم بلوک نیز در گفتگو با خبرنگار بسیج از برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد امام حسین خبر داد وگفت: جشنی با همکاری هیئت رزمندگان اسلام خضری دشت بیاض، مسجد امام حسین و نمایندگی فرهنک و ارشاد بخش نیم بلوک برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: اجرای برنامه هایی از جمله تواشیح، شعرخوانی، مولودی، موسیقی کلامی ، اهدا جوایز و برگزاری مسابقات از دیگر برنامه ها خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها